//
کدخبر: ۳۶۵۰۱۹ //

مقتدایی: تبدیل وضعیت ایثارگران باید انجام شود

نماینده اصفهان در مجلس گفت: با وجود تلاش‌های وزیر ارتباطات برای تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات، به نظر می‌رسد مدیران مخابرات اراده‌ای برای انجام وظایف قانونی خود ندارند.

 مقتدایی: تبدیل وضعیت ایثارگران باید انجام شود
به گزارش فرتاک نیوز،

عباس مقتدایی نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نتیجه پیگیری‌های مجلس در خصوص تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات، گفت: در جلسه‌ای که با حضور وزیر ارتباطات، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل مخابرات برگزار شد، به صراحت بیان کردیم که مجموعه مخابرات در انجام وظایف قانونی خود در تبدیل وضعیت ایثارگران مخابرات کوتاهی کرده است. 

وی با بیان اینکه وزیر ارتباطات به صراحت اعلام کرد که مخابرات برنامه‌ای برای انجام قانون ندارد، خاطرنشان کرد: به همین جهت اصرار ما این بود که موضوع به صحن علنی کشیده شود و   با وجود آنکه  آقای زارع پور نهایت  تلاش  خود را برای اجرایی شدن قانون داشته ولی متاسفانه مدیران شرکت مخابرات گویا اراده‌ای برای انجام وظایف قانونی خود ندارند. 

نماینده اصفهان در مجلس با تاکید بر اینکه ما به عنوان نمایندگان مجلس تا حصول نتیجه، مطالبه قانونی ایثارگران مخابرات را دنبال خواهیم کرد و  اجازه نمی‌دهیم که حقوق قانونی آنها نادیده گرفته شود و در این راستا از تمامی اهرم‌های قانونی خود استفاده خواهیم کرد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۵۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان