//
کدخبر: ۳۶۷۴۳۰ //

استقبال گسترده از نمایشگاهIGM ۲۰۲۲ استانبول؛ بازدیدکنندگان از ۴۲ کشور بودند

علاقه مندان به صنعت ماشین آلات پوشاک از نمایشگاهIGM 2022 استانبول استقبال نمودند.

استقبال گسترده از نمایشگاهIGM 2022 استانبول؛ بازدیدکنندگان از 42 کشور بودند
به گزارش فرتاک نیوز،

IGM 2022، بزرگترین و یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های ماشین آلات پوشاک در اروپا، درهای خود را در 8 سپتامبر به روی بازدیدکنندگان خود باز کرد. IGM 2022 با گرد هم آوردن تولید کنندگان پیشرو صنعت در نمایشگاه و مرکز کنگره Tüyap برای بیست و هفتمین بار، به مدت 4 روز میزبان بازدیدکنندگان حرفه‌ای و خریداران جهانی از سراسر جهان شد.

IGM 2022 استانبول بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات پوشاک، قطعات یدکی و صنایع فرعی، اولین و تنها نمایشگاه بین المللی ماشین آلات پوشاک ترکیه در زمینه خود؛ این نمایشگاه با مشارکت نمایشگاه های Tüyap و Teknik و با همکاری انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات اتوماسیون پوشاک (KOMİD) و انجمن صنعتگران گلدوزی استانبول (İNSAD) برگزار می شود.

نمایشگاه IGM

IGM 2022 با شعار “بیایید آینده را طراحی کنیم” آغاز می شود.

در نمایشگاه IGM 2022 که با شعار «بیایید آینده را طراحی کنیم» آغاز به کار کرد، تمامی فناوری های مورد استفاده در تولید پوشاک و پوشاک آماده، از دوخت تا برش، از سیستم اتو تا بسته بندی، از گلدوزی گرفته تا چاپ و جین به نمایش گذاشته شده است. علاوه بر این؛ در نمایشگاه IGM 2022 علاوه بر خدمات لجستیکی، سیستم‌های آویز و ذخیره‌سازی، ماشین‌های کنترل کیفیت، کلیه لوازم جانبی مورد استفاده در تولید، از نخ خیاطی گرفته تا دکمه‌ها و زیپ‌ها، از پارچه تا لیبل‌ها نیز به نمایش گذاشته شده است.

Necip Güney: رئیس هیئت نمایشگاه های IGM گفت: نمایشگاه بین المللی ماشین آلات پوشاک امسال درهای خود را با هویت جدید IGM افتتاح کرد. بازدیدکنندگان از 42 کشور آمدند، این بسیار مهم است. من معتقدم در سال 2023، نمایشگاه بزرگتری را هم با بازدیدکنندگان و هم با غرفه داران تجربه خواهیم کرد. مایلم از همه غرفه داران ما که در موفقیت این نمایشگاه سهیم بودند و همچنین از همه بازدیدکنندگان ما از 42 کشور و ترکیه تشکر کنم. و من دوباره در سال 2023 به شما می گویم.

نمایشگاه IGM میزبان هزاران بازدید کننده و هیئت های خرید از بسیاری از نقاط جهان از اروپا تا آسیا، از خاورمیانه تا بالکان بود. آلمان، ایتالیا، روسیه، لیتوانی، آلبانی، تایلند، لهستان، ژاپن، اسرائیل، اوکراین، قطر، سوئد، یونان، ایران، آذربایجان، نروژ، مالزی، استرالیا، مصر، امارات متحده عربی، فرانسه، گرجستان، بلغارستان، مجارستان، چک، هلند، اسپانیا، پرتغال، صربستان، ویتنام، بلژیک، رومانی، کلمبیا، اندونزی، نیجریه، قزاقستان، اتیوپی، ازبکستان، دانمارک، فنلاند، لیبی، اتریش، مقدونیه شمالی، کرواسی، تونس، کره جنوبی، سنگاپور، بوسنی و هرزگوین، کمیته های خرید پاکستان و بازدیدکنندگان بین المللی از ده ها کشور از جمله هند، سریلانکا، سودان از نمایشگاه IGM بازدید کردند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۶۷۴۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان