//
کدخبر: ۳۵۴۸۶۴ //

آخرین قیمت دلار در صرافی ها

نرخ دلار که از روز گذشته سیر صعودی را در پیش گرفته همچنان در حال افزایش است و در مقایسه با روز گذشته با ۵۱۰ تومان افزایش در صرافی ها به ۲۶ هزار و ۸۶۱ تومان رسیده است.

آخرین قیمت دلار در صرافی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

دلار که روند افزایشی را در پیش گرفته بعدازظهر امروز، چهارشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱، در صرافی‌ها و صرافی ملی به ترتیب با ۵۱۰ و ۱۰۰ تومان افزایش قیمت ثبت شده است. یورو نیز ۴۰۰ تومان افزایش قیمت را تجربه می‌کند.  

کانون صرافان نیز دلار را ۲۶ هزار و ۸۶۱ تومان برای خرید و ۲۷ هزار و ۱۵۲ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته، قیمت دلار را ۲۶ هزار و ۳۵۳ تومان برای خرید و ۲۶ هزار و ۶۴۰ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش قیمتی نزدیک به ۵۱۰ تومان را در قیمت خرید این اسکناس نشان می‌دهد.

یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۸۴۲ تومان برای خرید و ۲۹ هزار و ۱۱۰ تومان برای فروش قیمت خورده است. آخرین قیمت روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۵۱ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۷۲ تومان برای فروش بود که افزایش قیمتی در حدود ۴۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۶ هزار و ۶۱۲ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۳۴۷ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز معاملاتی گذشته، دلار در این صرافی ۲۶ هزار و ۵۰۴ تومان برای فروش و ۲۶ هزار و ۲۴۱ تومان برای خرید قیمت خورده بود که افزایش قیمتی نزدیک به ۱۰۰ تومان را در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

 

یورو نیز در این صرافی، ۲۸ هزار و ۷۰۵ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴۱۹ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز معاملاتی گذشته، معادل ۲۸ هزار و ۶۲۲ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۳۷ برای خرید افزایش قیمتی در حدود ۸۰ تومان را تجربه می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۴۸۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان