//
کدخبر: ۳۵۱۱۴۵ //

جریمه سنگین برای عدم درج قیمت فروش کالا

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اصفهان گفت: هر واحد اقتصادی که قیمت فروش خود را در زمان عرضه بر کالا درج نکند و این تخلف توسط بازرسان ثبت شود و پرونده‌ای برای آن تشکیل شود، مشمول جریمه ۱٠ میلیون تومانی خواهد شد.

 جریمه سنگین برای عدم درج قیمت فروش کالا
به گزارش فرتاک نیوز،

اکبر عادل‌مرام، معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اصفهان در خصوص افزایش جریمه عدم درج قیمت‌ها اظهار داشت: در گذشته این جریمه ناچیز بود و بازدارنده نبود اما در سطح کشور با توجه به قوانین و ضوابط، مبلغ جریمه عدم درج قیمت ۱٠ میلیون تومان اعلام شد.

وی توضیح داد: هر واحد اقتصادی که قیمت فروش خود را در زمان عرضه بر کالا درج نکند و این تخلف توسط بازرسان ثبت شود و پرونده‌ای برای آن تشکیل شود، مشمول جریمه ۱٠ میلیون تومانی خواهد شد.

عادل‌مرام پیرامون روند نظارت‌ها گفت: بازرسی‌ها بر مراکز تولید، پخش و عرضه کالاهای اساسی با توجه به هماهنگی‌هایی که میان دستگاه‌های نظارتی با محوریت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری صورت گرفته، افزایش پیدا کرده و در حال برنامه‌ریزی و تشدید بازرسی‌ها هستیم تا تخلفات اقتصادی به‌صورت ویژه پیگیری شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان اصفهان عنوان کرد: در صورتی که شهروندان با تخلفات اقتصادی از جمله گرانی و کم فروشی، تقلب، فروش اجباری و...  مواجه شدند می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه پاسخگویی به شماره ۱۲۴ اعلام کنند. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۱۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان