//
کدخبر: ۳۴۹۴۴۱ //

قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد. البته در چند ماه اخیر حداقل افزایش قیمت را داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است.

قیمت دارو نسبت به سال گذشته تغییری نخواهد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 بهرام عین‌اللهی پس از حضور در نشست امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: در این نشست آخرین وضعیت واردات، تولید و توزیع دارو و تجهیزات پزشکی و برنامه های وزارت بهداشت در این حوزه با حضور مسئولان وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بررسی شد؛ اعضای فعلی کمیسیون در گذشته رئیس دانشگاه و وزیر بودند و افراد بسیار توانمندی هستند و این موضوع را به عنوان نقطه قوت می‌دانیم؛ تلاش داریم که این جلسات تداوم داشته باشد و در مورد مسائل و مشکلات مختلف و بررسی راهکارهای حل آنها بحث و گفت و گو کنیم.

وی ادامه داد: جلسه امروز، جلسه خوبی بود و تصمیم گرفته شد که قیمت دارو هیچ تغییری نسبت به سال گذشته نداشته باشد؛ حداقل افزایش قیمت را در چند ماه اخیر داشتیم و نمودارها هم بیانگر این موضوع است.

بنابر اعلام خبرگزاری خانه ملت، عین‌اللهی با بیان اینکه با کمبود دارو در کشور مواجه نیستیم، گفت: اینکه با کمبود دارو مواجه نشویم برای ما بسیار حائز اهمیت است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۹۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان