//
کدخبر: ۳۴۵۶۵۳ //

وزیراقتصاد: با همکاری مردم غفلت‌های گذشته جبران می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: جبران غفلت‌های گذشته با همکاری مردم به سرعت سپری می‌شود تا هر روز شاهد رفع محرومیت‌ها در کشور باشیم.

 وزیراقتصاد: با همکاری مردم غفلت‌های گذشته جبران می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

احسان خاندوزی عصر پنجشنبه در مزار شهدای گمنام زاوه در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: دولت سیزدهم عزم جدی بر کاهش اختلاف طبقاتی دارد و نقاط محروم و کمتر برخوردار را رسیدگی خواهد کرد و این اولویت دولت است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: بعضی طرح‌های عمرانی در این منطقه مربوط به 16 سال قبل است و تلاش ما تکمیل این طرح‌ها و ایجاد شغل و کارآفرینی و افزایش درآمد مردم و کشاورزان منطقه است.

وی افزود:  جبران غفلت‌های گذشته با همکاری مردم به سرعت سپری می‌شود تا هر روز شاهد رفع محرومیت‌ها در کشور باشیم.

بودجه‌های شهرستانی باید صرف اشتغال‌زایی شود

خاندوزی همچنین در حاشیه ملاقات با مردم زاوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام "تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین" اولویت بودجه‌های شهرستانی و محلی باید صرف اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها شود.

وی افزود: آنچه هدف‌گذاری سازمان برنامه و بودجه برای رشد هشت درصدی  اقتصادی را محقق می‌کند تمرکز بر هزینه بودجه‌های محدود بر فعالیت‌های اشتغال‌زا است.

خاندوزی ادامه داد: امروز در جمع مردم شهرستان‌های زاوه، مه ولات و تربت حیدریه حضور یافتم و با کمبودها و مشکلات این شهرستان‌ها از نزدیک آشنا شدم و قرار است فهرست این مشکلات را امشب خدمت رئیس جمهور در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی منعکس کنیم و امیدواریم سال آینده این مشکلات برطرف شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی عصر روز پنجشنبه وارد زاوه شد و در بدو ورود به این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام و از طرح های نیمه تمام مجتمع فرهنگی و هنری و استخر شنای زاوه بازدید کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۶۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان