//
کدخبر: ۲۶۶۴۳۷ //
مدیرکل دامپزشکی کرمانشاه:

پیگیری مستندسازی املاک و اموال دامپزشکی کرمانشاه نیازمند حمایت است

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت: پیگیری مستندسازی املاک و اموال دامپزشکی استان نیازمند حمایت جدی اداره امور اقتصادی و دارایی استان است.


پیگیری مستندسازی املاک و اموال دامپزشکی کرمانشاه نیازمند حمایت است
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار صمیمی دکتر امید حاج محمدی مدیرکل دامپزشکی با مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان صورت گرفت.

 مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه در این جلسه به تشریح عملکرد و اقدامات موثر این اداره کل در سال 98 پرداخت و افزود: پیگیری مستندسازی املاک و اموال نیازمند حمایت جدی است.

 وی ادامه داد: در راستای اجرای بخشنامه سازمان برنامه و بودجه کشور مبنی بر فروش اموال مازاد رایزنی انجام شده و این موضوع با اصول و قوانین مربوطه انجام خواهد گرفت.

 این مسؤول با اشاره به عملکرد سازمان دامپزشکی و خدمات استان در مبحث واکسیناسیون دام و طیور، تاکید کرد: تخصیص منابع مالی به صورت نقدی الزامی است، چراکه خدمات رسانی رایگان به عشایر و روستاهای دور افتاده از سوی کارشناسان دامپزشکی و اعزام آنان به مناطق دور و نزدیک ارائه می‌شود.

 حاج محمدی در بخش دیگری از سخنانش به تشریح نقش دامپزشکی در راستای ارتقای بهداشت و سلامت جامعه پرداخت و بیان کرد: پرسنل این اداره کل در مبارزه جدی با کرونا بسیار پیش تاز از دیگر ارگان ها عمل کرد و برخورد جدی با متخلفان موارد بهداشتی را در دستور کار قرار دارد که در این زمینه کارشناسان تلاشگر و مدافعان سلامت دامپزشکی استان کرمانشاه کارنامه موفق و قابل قبولی را دارند و تا رفع کامل این مشکلات با بازدید مستمر و معرفی آنان به مراجع قضایی با همه توان پای کار هستند.

 مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه اظهار داشت: نیازمند مساعدت و تامل بیشتر همه دستگاه‌های اجرایی به ویژه حمایت سازنده اداره امور اقتصاد و دارایی استان هستیم تا بتوانیم در استان همچون گذشته خدمات مناسبی را عرضه کنیم.

 امیرحمزه حیدریان مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه نیز در این جلسه از عملکرد اداره کل دامپزشکی استان ابراز رضایت کرد و گفت: قول مساعدت و حمایت در راستای ارتقای سلامت و امنیت بهداشتی را می‌دهیم و این مسئله در اولویت قرار خواهد گرفت.

 گفتنی است، در این جلسه صمیمی بین مدیران کل اداره کل دامپزشکی و امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه مقرر شد همکاری لازم و مستندسازی املاک در راستای ارتقای سلامت و بهداشت جامعه بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۴۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان