//
کدخبر: ۲۰۹۰۱۹ //

وزیر اقتصاد: برای اقتصاد هوشمند، مقررات باید تغییر کنند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت که برای راه‌اندازی اقتصاد هوشمند، مقررات و حتی کارکرد عوامل انسانی باید تغییر کنند.

وزیر اقتصاد: برای اقتصاد هوشمند، مقررات باید تغییر کنند
به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد دژپسند در نشست بررسی مشکلات و مسائل فین‌تک‌ها و فناوری‌های نوین اقتصادی، با بیان اینکه نهادهای اصلی کارکرد خود را در این حوزه به خوبی انجام نداده‌اند گفت که وزارت اقتصاد و سازمان‌های تابعه باید زمینه رشد این فناوری‌های نوین را فراهم کنند.

وی با تاکید بر اینکه برای راه‌اندازی اقتصاد هوشمند، مقررات و حتی کارکرد عوامل انسانی باید تغییر کنند، ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌ها یکی از وظایف وزارت اقتصاد است که در نهایت باعث ایجاد تحول در فضای بانک، بیمه، بورس، مالیات و حتی فضای کسب و کار خواهد شد.

وزیر اقتصاد همچنین اظهار کرد: در یک مورد در یکی از دستگاه‌ها حدود ۴۰۰ مجوز حذف شد اما هنوز بسیاری در برابر حذف این مجوزها مقاومت می‌کنند.

دژپسند با بیان اینکه به دنبال ایجاد یک کمیته راهبردی برای پیشبرد مقوله اقتصاد هوشمند هستیم، گفت: باور دولت این است که بسیاری از مشکلات با فناوری‌های نوین قابل حل‌شدن است.

در این نشست که با حضور مدیران عامل و فعالان حوزه استارت‌آپی و فین‌تکی برگزار شد، برخی از مشکلات و موانع توسعه این کسب و کارهای اینترنتی مورد بررسی قرار گرفت و وزیر اقتصاد نیز به فعالان اقتصادی در حوزه‌های فین‌تک برای حل مشکلات آنها قول مساعد داد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۹۰۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان