//
کدخبر: ۳۴۵۱۴۵ //
مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی توضیح داد:

ماجرای پرواز روز چهارشنبه چه بود؟ برقراری دو پرواز فوق العاده به تهران

مدیرکل فرودگاه ‌خراسان جنوبی با اشاره به لغو برخی پروازهای نوروزی فرودگاه بیرجند گفت:دو پرواز فوق العاده به تهران برقرار شد.

ماجرای پرواز روز چهارشنبه چه بود؟ برقراری دو پرواز فوق العاده به تهران
به گزارش فرتاک نیوز،

عظیم طهماسبی اظهار کرد: در هفته گذشته پرواز بیرجند- مشهد با مشکل رو به رو شد و در نهایت این پرواز انجام نگرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی بیان‌کرد: پرواز بیرجند -مشهد به این صورت است که پرواز از تهران به بیرجند انجام می‌شود و از بیرجند به مشهد می‌رود که پرواز در بیرجند دچار نقص فنی شده و امکان پرواز به مشهد را پیدا نمی‌کند.

طهماسبی با اشاره به اینکه نقص فنی بعد از حدود دو ساعت و نیم رفع می‌شود، گفت: بعد از نقص فنی مسافران بیمار که نیاز ضروری برای سفر به مشهد داشتند با مسئولیت خلبان با پرواز به تهران روند تا از آنجا با یک پرواز دیگر عازم مشهد شوند.

وی افزود: بیرجند به مشهد تنها یک پرواز دارد و شایسته مردم خوب خراسان‌جنوبی نیست که همین یک پرواز هم با چنین مسائلی مواجه شود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی با اشاره به کاهش پروازهای فرودگاه بیرجند در ایام نوروز گفت: البته با تلاش‌ها و پیگیری‌های استاندار خراسان‌جنوبی دو پرواز فوق العاده از بیرجند به تهران در نظر گرفته شد که یک پرواز مربوط به امروز 6 فروردین ماه و دیگری شنبه هفته آینده برای شنبه هفته آینده است.

طهماسبی با بیان اینکه پروازهای شرکت‌های ایران ایر و ماهان بعد از ایام تعطیلات نوروزی به روال سابق برمی گردد، گفت: در برنامه تابستانی شرکت‌های هواپیمایی نیز تعداد پروازهای بیرجند به مشهد افزایش نیافته است.

وی یادآور شد: شاید بعد از ایام ماه مبارک رمضان شرکت پارس ایر پروازهای خود از یا به فرودگاه بیرجند را افزایش دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۵۱۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان