//
کدخبر: ۳۴۴۳۲۶ //

قیمت طلا گران و سکه ارزان شد + جرئیات

قیمت دلار و سکه امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه درحالی فرو ریخت که قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته گران تر بود.

قیمت طلا گران و سکه ارزان شد + جرئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

بازار ارز تهران امروز به  فرمان معامله گران کاهشی حرکت کرد. قیمت دلار  امروز پنجشنبه ۲۶ اسفند ماه در مقایسه با روز گذشته ۱۸۰ تومان کاهش را ثبت کرد و با ۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان معامله شد. برخی از تحلیلگران بازار ارز تهران می گویند با کاهش قیمت دلار به زیر محدوده ۲۶ هزار و ۲۰۰ تومان، ممکن است بار دیگر امکان خرید در کانال ۲۵ هزار تومان فراهم شود.سایت اقتصادنیوز امروز روند قیمت دلار را نزولی پیش بینی کرده بود .

اما در بازار متشکل ارزی سرنوشت قیمت دلار جور دیگر رقم خورد. نرخ دلار  در این بازار امروز با ۲۴ هزار و ۶۹۳ تومان مبادله شد که نسبت به عصر دیروز ۲۳۲ تومان افزایش را نشان می دهد.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟

صرافی ملی امروز  قیمت جدید خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امروز ۲۴ هزار و ۵۶۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۴ هزار و ۸۱۶ تومان بود. همچنین براساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو ۲۷ هزار و ۸۶۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار ۱۴۰ تومان بود.

افت اندک نرخ حواله درهم

نرخ حواله درهم در بازار ارز امروز ۳۰ تومان افت کرد و با ۷ هزار و ۱۴۰ توومان مبادله شد.  با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳.۶۷۳) عدد ۲۶ هزار و ۲۲۵ تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار تفاوت چندانی نداشت.

حرکت خلاف جهت قیمت سکه و طلا

قیمت اونس طلا در بازار امروز بعد از چند روز عقب نشینی به سمت جلو حرکت کرد. قیمت این فلز گران بهای جهانی امروز با ۳۱ دلار افزایش نسبت به روز گذشته با۱۹۳۹ دلار مبادله شد.

در بازار داخلی ایران هم  قیمت طلا و قیمت سکه بر خلاف همدیگر حرکت کردند . قیمت طلا ۱۸ عیار  در زمان نوشتن این گزارش ۵ هزار و ۸۰۰  تومان از روز گذشته بالاتر بود و با ۱ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۰۰ نرخ گذاری شد. قیمت سکه هم امروز ۵۰ هزار تومان از عصر دیروز ارزان تر بود و با ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان روانه بازار شد.  با احتساب قیمت ۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه ۱۱ میلیون و ۹۶۹ هزار تومان به دست آمد. و اندازه حباب سکه  هم و ۳.۱۸ درصد بود.  

فرصت سود گیری در بازار ارز تهران

کمتر از یک هفته دیگر به پایان سال ۱۴۰۰ باقیمانده و بازار ارز تهران به حالت نیمه تعطیل در آمده است. در این وقت سال بازار ارز با کمبود عرضه و تقاضا همراه بوده  و معامله گران به دنبال سود گیری از معاملات کوچک خود هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۳۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان