//
کدخبر: ۳۴۱۱۶۱ //

قیمت بیت کوین جان گرفت /عبور قیمت اتریوم از مرز مهم

بیت کوین در کانال 44000 دلار معامله می شود و با وجود نوساناتی که طی شبانه روز گذشته داشته، فعلا تغییر خاصی را نسبت به دیروز نشان نمی دهد.


قیمت بیت کوین جان گرفت /عبور قیمت اتریوم از مرز مهم
به گزارش فرتاک نیوز،

بیت کوین، ارز اول بازار رمز ارزها حوالی 44200 دلار معامله می شود و توانسته افت کوتاه مدت خود را جبران کند. بیت کوین صبح امروز حدود 44000 دلار معامله می شد و تا لحظه انتشار این گزارش حدودا 200 دلار نسبت به صبح افزایش قیمت داشته است اما فعلا چیزی که مهم است، خارج شدن بیت کوین از محدوده ای است که چند روزی در آن حبس شده است. 

از نظر تحلیلگران، بیت کوین یا باید حمایت 43800 دلار را بشکند یا اینکه از مقاومت 44500 دلاری عبور کند تا دوباره یک روند به خود بگیرد و بازار آن جهت دار شود.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 20 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم 838 میلیارد دلار است. بیت کوین در مقیاس هفتگی، رشد حدود 1.5 درصدی را نشان می دهد.

اتریوم از مقاومت مهم 3000 دلاری عبور کرد

اتریوم در دو روز گذشته توانسته یک بار دیگر مقاومت مهم 3000 دلاری را به سمت بالا بشکند و هم اکنون نیز حدود 3100 دلار معامله می شود. البته در مقیاس هفتگی، عملکرد اتریوم چندان جالب نیست و فقط حدود 2 دهم درصد رشد کرده است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته 12 میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن هم به 375 میلیارد دلار رسیده است.

 
 

در اکوایران ببینید؛

تیم تجزیه و تحلیل Santiment که از مراجع معتبر آماری در حوزه رمز ارزهاست، گزارش داده که نهنگ های اتریوم طی مدتی که قیمت اتریوم در دسامبر و ژانویه کاهش می یافت، به انباشت این ارز ادامه دادند و در سود هنگفتی هم کسب کرده اند. بنا بر گزارش Santiment، آدرس هایی که بیشتر از 100 هزار اتریوم دارند، طی این مدت جمعا 1.54 میلیون اتریوم اضافه کرده اند که سود آن ها معادل 4.8 میلیارد دلار بوده است.

بیت کوین و اتریوم

آلت کوین ها اکثرا مثبت هستند

بررسی وضعیت آلت کوین ها نشان می دهد اکثر نمادهای حاضر در فهرست 50 ارز برتر بازار، رشد قیمت داشته اند و البته باید ذکر شود که تعداد نمادهای منفی هم کم نیست. با این حال نمادهای مثبت بیشتر هستند و رشدهای آن ها هم بیشتر از افتی است که نمادهای منفی داشته اند.

دسنترالند مثبت ترین ارز در این فهرست است که 8 درصد رشد کرده. Avalanche و Klaytn هم رشد 6 درصدی داشته اند و Axie Infinity و Algorand هم مثبت 5 درصدی های امروز هستند.

در طرف دیگر، UNUS SED LEO منفی ترین ارز است که 6 درصد افت قیمت داشته و مابقی نمادهای منفی، کمتر از 3 درصد افت را ثبت کرده اند.

ارزش بازار رمز ارزها، دوباره در یک قدمی 2 تریلیون دلار

این برای چندمین بار است که طی چند روز اخیر، ارزش بازار به یک قدمی 2 تریلیون دلار می رسد. امروز ارزش بازار 1.99 تریلیون دلار است و نسبت به روز گذشته رشد 38 صدم درصدی را نمایش می دهد.

ارزش معاملات هم با کاهش حدود 10 درصدی نسبت به روز قبل، 71 میلیارد دلار ثبت شده که از این رقم 57 میلیارد دلار معادل حدود 80 درصد ارزش معاملات، مربوط به استیبل کوین ها بوده است.

ارزش معاملات دیفای هم کمی کمتر از 9 میلیارد دلار است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۱۱۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان