//
کدخبر: ۳۰۷۷۲۸ //

پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۵اردیبهشت / تلاش بی‌نتیجه نوسان‌گیران در ثبت کانال ۲۴هزار تومان

به رغم تلاش نوسان‌گیران برای افزایش قیمت دلار به بالای ۲۴هزار تومان اما نرخ این ارز از هفته گذشته وارد محدوده ۲۳هزار تومان شده و تا امروز از این کانال تجاوز نکرده است اما بازار منتظر هر سیگنالی از سوی نشست وین بوده و به گفته تحلیلگران درصورتی که این بی‌خبری مدت زیادی طول بکشد احتمال حرکت بازار به سمت مسیر صعودی وجود دارد.

پیش بینی قیمت دلار برای فردا ۵اردیبهشت / تلاش بی‌نتیجه نوسان‌گیران در ثبت کانال ۲۴هزار تومان
به گزارش فرتاک نیوز،

دلار اولین روز معاملات این هفته را با قیمت ۲۳۷۵۰تومان یعنی ۱۵۰تومان پایین‌تر از قیمت بسته شده روز پنجشنبه آغاز کرد، این درحالیست که روز جمعه نوسان‌گیران تلاش داشتند تا نرخ این ارز را در معاملات پشت‌خطی به بالای ۲۴هزار تومان برسانند ولی این هدف با شکست مواجه شد.

درواقع این روند نزولی نتیجه صحبت‌های خوشبین‌کننده از نشست وین و همچنین افت ارزش درهم به سطح ۶۵۵۰تومانی بود؛ دراین میان حرفه‌ای‌های بازار توصیه می‌کنند تا زمانی که سیگنالی از برجام نرسیده نباید معامله‌ای انجام داد به همین دلیل پایین بودن حجم خرید هم در کنار عوامل بالا باعث شده دلار از هفته پیش تا امروز وارد مدار افزایشی نشود.

اما تحلیلگران معتقدند باتوجه به طولانی شدن نشست برجام، درصورتی که این بلاتکلیفی ادامه داشته باشد احتمال حرکت معامله‌گران به سمت خرید و نهایتا افزایش قیمت دلار وجود دارد، البته همچنان زمزمه توافق در بازار ارز شنیده می‌شود و عده‌ای برهمین اساس خریدهای سنگین انجام نمی‌دهند.

در حال حاضر سطح مقاومت برای دلار قیمت ۲۴هزار و سطح حمایت ۲۳۸۰۰تومان است یعنی تا زمانی که اتفاق خاصی رخ ندهد دلار در همین محدوده نوسان خواهد داشت و چنانچه خبر ناخوشایندی منتشر شود دلار در مرحله اول تا ۲۳۵۰۰تومان کاهش خواهد یافت و در غیر این صورت احتمال رشد قیمت تا ۲۴۴۰۰تومان وجود دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۷۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان