//
کدخبر: ۳۳۹۱۹۴ //

ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا؛ سکه در مرز ۱۲ میلیون تومان

طلا و سکه به دنبال کاهش قیمت دلار آزاد و اونس جهانی طلا، نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را تجربه کردند.

ادامه کاهش قیمت ها در بازار طلا؛ سکه در مرز ۱۲ میلیون تومان
به گزارش فرتاک نیوز،

 طبق اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، سکه امامی با اندکی کاهش در این ساعت از معاملات در قیمت ۱۲میلیون و ۱۵۰هزارتومان معامله می‌شود. روز گذشته سکه به قیمت ۱۲میلیون و ۳۰۰هزارتومان رسیده بود و صبح نیز در محدوده قیمت ۱۲میلیون و ۲۵۰هزارتومان معامله می‌شد.

 

نیم سکه نیز با قیمت ۶میلیون و ۷۸۰هزارتومان معامله می‌شود و ربع سکه نیز در بازار ۳میلیون و ۸۰۰هزارتومان قیمت خورده است. صبح امروز  نیم سکه در قیمت ۶میلیون و ۸۰۰هزارتومان و ربع سکه ۳میلیون و ۸۲۰هزارتومان معامله می شدند. همچنین نیم سکه روز چهارشنبه ۶میلیون و ۸۰۰هزارتومان و ربع سکه نیز ۳میلیون و ۸۵۰هزارتومان معامله شده بود.

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۳۲۰هزارتومان قیمت خورده و نسبت به صبح تغییری نداشته است. روز گذشته اما هر سکه یک گرمی ۲میلیون و ۳۰۰هزارتومان معامله شد که اندکی افزایش قیمت را ثبت کرده‌است.

 

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در این ساعت از معاملات، ۱میلیون و ۲۳۳هزارتومان است و اونس جهانی طلا نیز، ۱۷۹۹ دلار قیمت خورده که نسبت به صبح اونس جهانی اندکی کاهش و هر گرم طلا اندکی افزایش داشته است. روز چهارشنبه نیز هر گرم طلای ۱۸عیار، یک میلیون و ۲۴۵هزارتومان و اونس جهانی طلا نیز ۱۸۳۵دلار قیمت خورده بود.

 
 

دلیل اصلی کاهش قیمت طلا و سکه در آخرین روز از هفته، کاهش قیمت دلار آزاد و همچنین سقوط قیمت ۴۵دلاری اونس جهانی طلا بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۹۱۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان