//
کدخبر: ۳۳۸۶۹۴ //

قیمت ال ۹۰ صفر (بهمن ۱۴۰۰)

قیمت ال ۹۰ صفر در بازار چند است؟ آیا قیمت تندر۹۰ پلاس اتوماتیک به ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است ؟ اگر چنین سوالاتی پیرامون قیمت انواع ال۹۰ ذهن شما را به خود درگیر کرده و دنبال پاسخ دقیق و قطعی برای آنها می‌گردید، دعوت می‌کنیم به منظور مطلع شدن از قیمت روز ال ۹۰ در تاریخ ۲ بهمن ۱۴۰۰ ، این خبر را تا انتها مطالعه کنید.

قیمت ال ۹۰ صفر (بهمن ۱۴۰۰)
به گزارش فرتاک نیوز،

قیمت ال ۹۰ E۲ صفر یا تندر ۹۰ مجهز به گیربکس دستی در روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ نسبت نسبت به هفته قبل تقریبا ثابت مانده و نزدیک به ۴۴۰ میلیون تومان پول برای خرید مدل ۹۹ این خودرو در بازار آزاد نیاز است. تندر۹۰ E۲ ارزانترین عضو خانواده رنو L۹۰ در ایران است و در سوی دیگر تندر پلاس اتوماتیک مدل  که ۹۹ که توسط ایران خودرو تولید می‌شد، گرانترین تیپ این سری از تولیدات رنو در ایران به حساب می‌آید؛ قیمت این سدان دنده اتوماتیک در روز شنبه دو بهمن ماه ۱۴۰۰ حوالی ۵۹۰ میلیون تومان بوده که در قیاس با شنبه هفته قبل حدود ۱۰ میلیون تومان گران شده است.

 

رنو ال ۹۰ یا داچیا لوگان که در ایران با نام تندر ۹۰ هم شناخته می‌شود، طی سال ۱۳۸۶ به عنوان یک خودرو ارزان قیمت و جانشین پیکان به ایران آمد و هر دو شرکت ایران خودرو و پارس خودرو تولید آن را استارت زدند. اما ارزان بودن این خودرو خیلی طول نکشید و با توجه به کیفیت فنی بالای ال۹۰ به نسبت سایر خودروهای مشابه، تقاضا برای آن روز به روز افزایش یافت. در نتیجه حالا تندر۹۰ جزو گران‌ترین خودروهای اقتصادی تولید داخل محسوب می‌شود و از سال ۹۹ به دلیل خارج شدن شرکت رنو از بازار ایران، تولید و عرضه آن متوقف شده است.

رنو ال ۹۰ در قالب چند نسخه به بازار کشورمان آمد که از جمله می‌توان به ال۹۰ E۲ پارس خودرو، ال۹۰ E۲ ایران خودرو و... اشاره کرد. پارس تندر دنده‌ای - اتومات (پارس خودرو) و تندر پلاس دنده‌ای - اتوماتیک ( ایران خودرو) نیز به عنوان مدلهای فیس‌لیفت این سدان اقتصادی فرانسوی به بازار ایران راه پیدا کردند. گفتنی است که از سال ۹۷ گیربکس دستی JHQ روی نمونه‌های دنده‌ای نصب شد تا مشکل خرابی گردگیر پلوس و تخلیه ناگهانی روغن جعبه دنده رفع شود و نگرانی از این بابت برای مالک وجود نداشته باشد.

با مطالعه جدول زیر، قیمت ال ۹۰ صفر و دیگر انواع آن در روز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهد رسید. لازم است تاکید کنیم که به علت نوسانات بازار خودرو کشور، امکان تغییر قیمت‌ها همواره وجود خواهد داشت.

 
 

جدول قیمت ال ۹۰ در روز شنبه دو بهمن ۱۴۰۰

نوع خودرو

سال ساخت

کارکرد (کیلومتر)

قیمت (تومان)

پارس تندر

۹۸

صفر

۴۴۵ میلیون

تندر 90 E2 ایران خودرو با رینگ آلومینیومی

۹۸

صفر

۴۴۰ میلون

تندر90 پلاس اتوماتیک رینگ فولادی

۹۸

صفر

۵۶۰ میلیون

تندر 90 پلاس اتوماتیک

۹۹

صفر

۵۹۰ میلیون

تندر پلاس دنده ای رینگ آلومینیومی

۹۸

صفر

۴۸۰ میلیون

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: اقتصاد آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان