//
کدخبر: ۳۲۶۸۱۵ //
‍ در شش ماهه سالجاری انجام گرفت؛

افزایش ۶ درصدی جابجایی کالا در استان کرمانشاه

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در شش ماه ابتدای سالجاری بیش از ۴ میلیون تن کالا از استان کرمانشاه جابجا شده است که نسبت به شش ماهه اول سال گذشته ۶ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۶ درصدی جابجایی کالا در استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

فریبرز کرمی گفت: در شش مال اول سال ۴ میلیون و ۳۹۴ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه جابجا شده است که سالجاری به لحاظ جابجای کالا افزایش تناژ ۶ درصدی داشتیم.

وی افزود: بیشترین حمل و نقل کالا مربوط به شهرستان کرمانشاه با تناژ ۳ میلیون ۳۸ هزار تن کالا است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش ۳ درصدی روبرو می باشد و بیشترین حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه مربوط به کالای سیمان با ۹۰۶ هزار تن است.

کرمی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از افزایش صدور بارنامه خبر داد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۸۹ هزار بارنامه صادر شده است که صدور بارنامه مصرفی ۵ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ده کالای عمده استان سیمان (کیسه ای فله ای) کلینگر، اوره، پلی اتیلن، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، مازوت، گندم انسانی است.

کرمی اضافه کرد: به دلیل انعطاف‌پذیری در انتخاب مسیر و مقدار کالا، سهولت دسترسی به مراکز تولید و جذب، در دسترس بودن وسیله‌نقلیه، گسترش شبکه راه‌های کشور و ده‌ها مزیت دیگر موجب شده است درصد بالایی از حمل و نقل کالا در جاده‌های کشور صورت گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۸۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان