//
کدخبر: ۳۰۵۳۷۱ //
‍ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه خبر داد؛

فعالیت بیش از ۱۹هزار راننده کامیون در کرمانشاه /افزایش ۴۵درصدی حمل و نقل کالا نسبت به سال گذشته

مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: ۱۹ هزار و ۲۶۷ راننده کامیون حمل و نقل کالا در استان کرمانشاه در حال فعالیت هستند.


فعالیت بیش از ۱۹هزار راننده کامیون در کرمانشاه /افزایش ۴۵درصدی حمل و نقل کالا نسبت به سال گذشته

مهندس فریبرز کرمی با بیان اینکه تعداد ناوگان کامیون حمل و نقل کالا برون شهری در استان کرمانشاه بیش از ۱۲ هزار دستگاه است، افزود: تعداد یک هزار و ۲۶ راننده ناوگان وانت باری و ۱۹ هزار و ۹۹ ناوگان وانت باری در استان کرمانشاه فعال هستند.

 

به گزارش فرتاک نیوز، کرمی افزود: در ایام نوروز امسال ۱۷۶ هزار و ۹۴۲ تن کالا با صدور  بیش از ۱۰ هزار نسخه بارنامه جابجا شده است که در مدت مشابه سال گذشته با رشد ۴۵ درصدی در حمل و نقل کالا و افزایش ۴۷ درصدی صدور بارنامه روبرو بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با بیان اینکه کل تناژ جا به جا شده در سال ۹۹ بیش از هشت میلیون و ۹۹۴ هزار بوده است، گفت: در این مدت بیش از ۶۱۳ هزار حواله و بیش از ۵۸۸ هزار نسخه بارنامه صادر شده است.

وی ادامه داد: بیشترین حمل مربوط به شهرستان کرمانشاه با تناژ بیش از ۶ میلیون و ۴۳۷ هزار و بیشترین حمل مربوط به کالای سیمان با تناژ بیش از یک میلیون و ۶۳۵ هزار است.

کرمی تصریح کرد: سیمان، کلینکر ، اوره، پلی اتیلن، گندم انسانی، کنجاله، سنگ سنگبری ، گازوئیل و چغندرقند ۱۰ کالای عمده جا به جا شده در استان کرمانشاه در سال ۹۹ بوده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۵۳۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان