//
کدخبر: ۳۲۶۵۵۰ //

ارزان‌ترین آیفون‌های بازار چند؟

شرکت اپل شهریورماه مدل جدید گوشی های خود یعنی آیفون ۱۳ را به بازار عرضه کرد و چند روز پیش بالاخره این مدل به ایران هم رسید. هر ساله با معرفی مدل جدید گوشی های اپل ، مدل‌های قبلی دچار افت قیمت می‌شوند. قبل از معرفی سری جدید آیفون، کاربری در حساب توئیتر خود به نام iApple Times اعلام کرد که اپل قیمت آیفون 11 را حدودا 150 دلار کاهش خواهد داد. البته از اعتبار و سابقه این فرد اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی این اتفاق امکان پذیر است.

ارزان‌ترین آیفون‌های بازار چند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

معمولا اپل همزمان با معرفی محصولات جدید خود، تولید آیفون های قدیمی تر را متوقف می‌کند تا فروش مدل‌های جدید دچار مشکل نشود. وبسایت اصلی اپل طبق روال هر ساله مدل‌های سری قبل را در سایت خود عرضه نمی‌کند، اما امکان خرید آن‌ها در فروشگاه‌های دیگر وجود دارد. کاماپرس در این گزارش دو مدل از ارزانترین آیفون های بازار که همچنان به فروش می‌رسند، معرفی می‌کند.

در حال حاضر یکی از گوشی های اپل که قیمت کمتری نسبت به سایر مدل‌های آن دارد، آیفون ۱۱ است. این گوشی مجهز به ظرفیت 128 گیگی و رم 4 گیگابایتی بوده و قابلیت استفاده از دو سیم کارت را به طور هم‌زمان دارد. قیمت این گوشی 194 گرمی در بازار 21 میلیون و 660 هزار تومان است. این مدل اپل از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند. بازه اندازه صفحه نمایش آن بزرگتر از 6 اینچ و نسخه سیستم عاملش iOS13 است. دوربین این گوشی آیفون هم قابلیت تصویربرداری مناسب را برای کاربران فراهم می‌کند. در واقع از جمله ویژگی‌های آیفون 11 کیفیت مناسب دوربین آن محسوب می‌شود. به علاوه تجهیز آن به حسگر تشخیص چهره، طراحی مناسب این مدل، ضدآب بودن و … هم از دیگر ویژگی‌های برجسته آیفون ۱۱ است.

باتری این مدل از نوع لیتیوم- یون بوده و ظرفیت 3 هزار و 110 میلی آمپر ساعتی دارد. ضمن اینکه باتری این گوشی دارای قابلیت شارژ سریع 18 واتی، شارژ به صورت بی‌سیم و پشتیبانی از فناوری PD نسخه دوم است. این محصول از لحاظ کیفیت ساخت، نوآوری و امکانات، قابلیت‌ها و … توانسته رضایت نسبی مشتریان خود را جلب کند.

در حال حاضر آیفون SE که در بازار موجود است، نسبت به دیگر مدل‌های این برند قیمت ارزان تری دارد. این گوشی 148 گرمی با پرداخت 12 میلیون و 260 هزار تومان قابل خریداری است. مدل SE 2020 A2275 ظرفیت 64 گیگابایتی و سیستم عامل iOS13 دارد. بازه اندازه صفحه نمایش آن 4.5 تا 5 اینچ است و این مدل از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی می‌کند. این گوشی با رم 3 گیگابایتی و قابلیت فیلمبرداری مناسب توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۶۵۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان