//
کدخبر: ۳۲۳۶۹۷ //

رکود شدید در بازار لوازم التحریر/ کاهش ۷۰ درصدی فروش نوشت افزار

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی گفت: با توجه به بسته بودن مراکز آموزشی بر اثر شیوع کرونا در کشور، فروش نوشت افزار حدود 70 درصد کاهش یافته است.

رکود شدید در بازار لوازم التحریر/ کاهش 70 درصدی فروش نوشت افزار
به گزارش فرتاک نیوز،

موسی فرزانیان درباره وضعیت بازار لوازم التحریر گفت: متاسفانه رکود شدیدی در بازار لوازم التحریر حاکم است زیرا بعد از شیوع ویروس کرونا در کشور و بسته شدن مدارس و دانشگاه ها تقاضا برای خرید به شدت کاهش یافته است. 

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت افزار و لوازم مهندسی افزود: از آنجا که هنوز وضعیت بازگشایی مدارس مشخص نشده است، رکود در این صنف همچنان ادامه دارد.

وی در مورد وضعیت تولید لوازم التحریر بیان داشت: تولید نیز شرایط مشابه با توزیع دارد با توجه به کاهش تقاضا، برخی تولید کنندگان شیفت های کاری خود را کاهش داده اند و یا اقدام به تعدیل نیرو کرده اند .

فرزانیان بیان داشت: بخشی از تولیدات سال گذشته بدون تقاضا در انبارها مانده است و امسال هم تولید در این بخش کمتر شده است اما با توجه به کاهش تقاضا مشکلی در تامین نیاز بازار احساس نمی شود. 

وی بیان داشت: در حال حاضر فروش لوازم التحریر حدود 70 درصد کاهش یافته است و فروشندگان با 20 تا 30 درصد ظرفیت خود کار می‌کنند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۲۳۶۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان