//
کدخبر: ۳۱۸۹۶۳ //

مروری بر معاملات بورس در پایان هفته اول مرداد ماه

در هفته اخیر میانگین ارزش معاملات خرد بورس 5 هزار و 458 میلیارد تومان بود که نسبت به هفته پیشین، افت 16 درصدی داشته است.

مروری بر معاملات بورس در پایان هفته اول مرداد ماه
به گزارش فرتاک نیوز،

در آخرین روز کاری هفته ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 9 هزار و 482 میلیارد تومان رسید که نسبت به روز ‌‌سه‌شنبه 32 درصد کاهش یافته است. ارزش معاملات خرد نیز با رشد 0.64 درصدی نسبت به روز کاری قبل به رقم 5 هزار و 624 میلیارد تومان رسید.

جدول ارزش معاملات

در معاملات امروز فملی (شرکت ملی صنایع مس ایران) بیشترین ارزش معاملات بازار سهام را به خود اختصاص داد که ارزش معاملات آن 311 میلیارد تومان بود.

پس از فملی، شاراک بیشترین ارزش معاملات را داشت و وخاور رتبه سوم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و پس از آن شستا و شپنا در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات قرار گرفتند.

جدول حجم معاملات

در جدول حجم معاملات امروز نیز خساپا با تعداد 416 میلیون و 605 هزار و 397 سهم در صدر قرار گرفته است. خپارس در رتبه دوم بیشترین حجم معاملات بازار قرار گرفت و رتبه سوم به خگستر تعلق داشت. فملی و وسکرمان در رتبه‌های بعدی بیشترین حجم معاملات بازار قرار داشتند.

کاهش میانگین ارزش معاملات

در هفته اخیر، کمترین رقم ارزش معاملات کل در روز چهارشنبه بود که ارزشی معادل 9 هزار و 482 میلیارد تومان داشت و بالاترین رقم هفته روز دوشنبه محقق شد که به رقم 20 هزار و 304 میلیارد تومان بالغ شد. میانگین ارزش معاملات کل هفته 14 هزار و 596 تومان بود که نسبت به رقم 18 هزار و 474 میلیاردی هفته پیشین، افت 21 درصدی داشته است.

افت میانگین ارزش معاملات خرد

در این هفته، میانگین ارزش معاملات خرد بورس 5 هزار و 458 میلیارد تومان بود که نسبت به رقم 6 هزار و 495 میلیاردی هفته پیشین، افت 16 درصدی داشته است.  بالاترین رقم هفته 5 هزار و 624 میلیارد تومان بود که در روز چهار‌شنبه ثبت شد و پایین‌ترین رقم به روز دوشنبه برمی‌گردد که 5 هزار و 164 میلیارد تومان بود.

066

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان