//
کدخبر: ۳۱۷۵۴۷ //

اعلام قیمت رسمی خودروی تارا دنده‌ای

قیمت رسمی خودروی تارا دنده‌ای معادل ۲۹۰میلیون و ۴۷۲هزار و ۹۰۰تومان در شورای رقابت، کلید خورد و دعوتنامه مشتریانی که پیش‌تر اقدام به ثبت‌نام این خودرو کرده بودند، صادر شد و پس از تکمیل، روند تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.

اعلام قیمت رسمی خودروی تارا دنده‌ای
به گزارش فرتاک نیوز،

گروه صنعتی ایران‌خودرو اولین ثبت‌نام برای پیش‌فروش محصول ایرانی جدید خودرو تارا برای تحویل از تیر تا دی سال ۱۴۰۰ را دی‌ماه سال گذشته برگزار کرد که براساس آن مبلغ علی‌الحساب ۱۴۳میلیون و ۵۵۰هزار تومان تعیین شد.

طبق تعهد ایران‌خودرو به مشتریان برای آغاز تحویل از تیرماه امسال، پس از اعلام قیمت محصول از سوی شورای رقابت معادل ۲۹۰میلیون و ۴۷۲هزار و ۹۰۰تومان، دعوتنامه برای مشتریان تارا ارسال و امکان تکمیل وجه برای مشتریان تارا با جعبه دنده دستی که موعد تحویل خودرو آنها تیرماه ۱۴۰۰ بوده، فراهم شده است.

بر این اساس با پرداخت الباقی مبلغ خودرو (۱۴۶میلیون و ۹۲۲هزار و ۹۰۰تومان) از سوی مشتری، فرآیند تحویل آغاز و خودروها به مالکان تحویل داده خواهند شد.

با توجه به اینکه اولین موعد تحویل تارا اتوماتیک مهرماه ۱۴۰۰ به بعد تعیین شده است، هنوز قیمت نهایی این خودرو مشخص نیست.

در حالی که کمتر از یک ماه به پایان رسمی دولت دوازدهم باقی مانده و بیشترین خواسته فعالان صنعت مجموعه خودرو (خودروسازی، قطعه‌سازی و زنجیره تامین آنها) حذف قیمت‌گذاری دستوری است، باید منتظر ماند و دید که در دولت بعدی چه تصمیمی برای قیمت‌گذاری خودرو اتخاذ خواهد شد و نهادی همچون شورای رقابت تعیین‌کننده قیمت‌ها خواهد بود یا این کار به خود خودروسازان واگذار خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۵۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان