//
کدخبر: ۳۱۷۲۳۷ //

افت ناچیز شاخص بورس در جریان معاملات امروز

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ناچیز ۴۱۴ واحدی روبرو شد.

افت ناچیز شاخص بورس در جریان معاملات امروز
به گزارش فرتاک نیوز،

در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 7میلیارد و 934میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 6هزار و 734میلیارد تومان در بیش از 864هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 414 واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 303هزار و 921واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و پتروشیمی جم شد و در مقابل شرکت‌های سرمایه‌گذاری معدنی و صنعتی گل گهر، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی نوری با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 860میلیون ورقه به‌ارزش 18هزار و 425میلیارد تومان در 504هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 66واحد رشد کرد و در ارتفاع 18هزار و 948واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی بانک دی، پتروشیمی مارون و سنگ آهن گهر زمین شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، مدیریت انرژی تابان هور و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۷۲۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان