//
کدخبر: ۳۱۲۲۰۳ //

اولین قرعه کشی فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد

اولین قرعه کشی همزمان طرح فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام و اسامی منتخبان پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز یک شنبه ۹ خرداد ماه در سایت رسمی این گروه منتشر می شود.

اولین قرعه کشی فروش فوق‌العاده ۴ محصول سایپا در سال ۱۴۰۰ انجام شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 اولین قرعه کشی طرح فروش فوق العاده 4محصول سایپا در سال 1400 شامل سایپا151، تیبا2، کوییک دنده ای و کوییک.آر  با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این گروه خودروسازی برگزار شد.

در طرح فروش فوق العاده سایپا 286 هزار و 473 نفر شرکت کردند که 281 هزار و 454 نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش 24 هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد 48 هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح 5 هزار دستگاه خودرو تیبا 2 عرضه می‌شود. علاوه بر این هزار دستگاه سایپا 151، 13 هزار دستگاه کوییک دنده ای  و 5 هزار دستگاه کوییک.آر عرضه می شود.

اسامی منتخب طرح فروش فوق‌العاده سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی امروز یک ‌شنبه 9 خرداد در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

 البته سایپا برای منتخبین طرح فروش فوق‌العاده پیامک ارسال می کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۲۲۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان