//
کدخبر: ۳۰۱۲۷۳ //

پیش‌ بینی قیمت طلا برای فردا (۱۱ اسفند)

طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با هشت هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۷۴ هزار تومان رسید. نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران می‌گوید فردا بازار جهانی طلا روند کاهشی دارد و احتمالا طلا و سکه هم در بازار ایران ارزان می‌شود.

پیش‌ بینی قیمت طلا برای فردا (۱۱ اسفند)
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز طلا و سکه ارزان شد. به گفته فروشندگان طلا علت کاهش قیمت طلا به افت قیمت دلار و عقب‌نشینی مردم از بازار طلا مربوط است. به گفته نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران، احتمالا فردا قیمت طلا در بازارهای جهانی روند کاهشی دارد، بنابراین پیش‌بینی می‌شود طلا و سکه هم ارزان شود.

آیا با توجه به سپری شدن روزهای پایان سال تقاضا برای خرید سکه و مصنوعات طلا وجود دارد؟ محمد کشتی‌آرای پاسخ می‌دهد: شب عید مردم بیشتر به فکر تهیه مایحتاج زندگی هستند. از این ‌رو تقاضا برای خرید طلا و سکه به طور چشمگیری کاهش یافته و تقاضایی برای خرید طلا در بازار مشاهده نمی‌شود.

روز گذشته ابراهیم محمدولی، رئیس اتحادیه طلای تهران گفته بود: «با کاهش ۸۵ دلاری انس جهانی، طلا و سکه هم ارزان می‌شود.» پیش‌بینی که محقق شد.

به گفته نایب رئیس دوم اتحادیه طلای تهران، در اسفند ماه تمام بازارها راکد هستند. به نظر می‌رسد تقاضا برای خرید طلا در موقع مناسب‌تری ایجاد شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۷۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان