//
کدخبر: ۳۰۱۲۵۲ //
رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه:

ایجاد زبان مشترک برای رفع مشکلات واحد های تولیدی عمده دستاورد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده است

در یکصدو پانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 5 واحد تولیدی بررسی شد.

ایجاد زبان مشترک برای رفع مشکلات واحد های تولیدی عمده دستاورد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده است
به گزارش فرتاک نیوز،

مهندس محسن دارابی؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در یکصد و پانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: ایجاد یک‌زبان مشترک برای رفع مشکلات واحد های تولیدی در دستگاه اجرایی عمده دستاورد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بوده و خوشبختانه در حال حاضر بین اعضای این کارگروه تعامل خوبی وجود دارد.

دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ادامه افزود: فرآیند بررسی مشکلات واحدهای تولیدی به‌نحوی است که از زمان درخواست متقاضی برای رفع مشکل تا طرح در جلسه ستاد بررسی مشکلات در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد و سعی بر این است که در همان جلسه نیز به یک جمع‌بندی که منجر به رفع مشکل واحد های تولیدی شود، برسیم.

 دارابی در ادامه تاکید کرد: در یکصدو پانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات 5 واحد تولیدی از جمله شرکت ذوب‌آهن بیستون، شرکت پیمان غرب، شرکت ایده سازان هرسین،شرکت ایمان سرم و شرکت بازرگانی هدف بررسی شد. وی عمده‌ترین مشکل این واحدهای تولیدی را درخواست استمهال بدهی معوق بانکی، تقاضای تقسیط مالیات برارزش افزوده، تقاضای مهلت 6 ماهه برای رعایت ضوابط زیست‌ محیطی عنوان کرد و یادآور شد: موضوعات و مشکلات مطرح شده در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مدیر یا نماینده شرکت و  رییس دستگاه اجرایی یا بانک مورد خطاب مطرح می‌شود و تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ می شود.

 یکصد و پانزدهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با حضور مهندس دارابی؛رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، مهندس قبادی؛مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری کرمانشاه، نمایندگانی از خانه صنعت و معدن بانک‌های  عامل و... در سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۱۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان