//
کدخبر: ۲۹۹۹۳۴ //
در دیدار با مدیرکل کانون استان کرمانشاه عنوان شد؛

تاکید فرماندار روانسر بر توجه ویژه به کانون در کمیته برنامه و بودجه این شهرستان

در دیدار "مهناز فتاحی"، مدیرکل کانون استان کرمانشاه و "سعدی مصطفی‌زاده"، فرماندار شهرستان روانسر بر تعامل مناسب میان نهادهای فرهنگی تاکید شد.

تاکید فرماندار روانسر بر توجه ویژه به کانون در کمیته برنامه و بودجه این شهرستان
به گزارش فرتاک نیوز،

امروز روز سه‌شنبه (۲۸ بهمن )، مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با "سعدی مصطفی‌زاده"، فرماندار شهرستان روانسر دیدار و به بحث و گفت‌وگو درباره فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی پرداختند.

فتاحی، مرکز کانون پرورش فکری شهرستان روانسر را به عنوان یکی از مراکز فعال در سطح کشور عنوان کرد و افزود: مرکز روانسر، از مراکز استاندارد در استان کرمانشاه است. همکاران توانمندی در این مرکز حضور دارند و آماده خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان هستند.

مدیرکل کانون استان کرمانشاه همچنین به بحث معرفی فعالیت‌های کانون در فضای مجازی پرداخت و اظهار امیدواری کرد در صورت کاهش بیماری کرونا، فعالیت‌های فرهنگی ویژه‌ای از سوی کانون برای کودکان و نوجوانان در شهرستان روانسر برگزار شود.WhatsApp Image 2021-02-16 at 21.02.57

مصطفی‌زاده، فرماندار شهرستان روانسر ضمن استقبال از فعالیت‌های فرهنگی کانون برای بچه‌های سطح این شهرستان افزود: اگر کاری در حوزه فرهنگی کار انجام دهیم، هزینه نیست، بلکه سرمایه‌گذاری است.

فرماندار روانسر همچنین گفت: آینده سازان ما همین کودکان و نوجوانان فعال در کانون پرورش فکری هستند.

او افزود: اگرچه همه برنامه‌ها تحت‌الشعاع بیماری کرونا قرار گرفته است. اما سعی خواهیم کرد تا بتوانیم از ظرفیت‌های بالقوه شهرستان استفاده کنیم.

مصطفی‌زاده بر حمایت از توسعه فرهنگی تاکید کرد و گفت: در کمیته توزیع اعتبارات همیشه نهادهای فرهنگی را مدنظر داریم و به فعالیت کانون پرورش فکری نیز نگاهی ویژه خواهیم داشت.

همچنین، در این دیدار، "خیام احمدی"، مربی‌مسئول فرهنگی کانون روانسر به بیان گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری این مرکز پرداخت.

در پایان این دیدار، مدیرکل کانون استان کرمانشاه تعامل مناسب فرماندار روانسر با نهادهای فرهنگی و حمایت از توسعه فعالیت‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدردانی کرد.WhatsApp Image 2021-02-16 at 21.02.57 (1)

پس از پایان این دیدار، مدیر و کارشناسان فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، ضمن بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان روانسر و جوانرود، با همکاران این مراکز بحث و گفت‌وگو کردند.

WhatsApp Image 2021-02-16 at 21.02.57 (2)

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۹۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان