//
کدخبر: ۲۹۹۵۶۸ //

تشکیل جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق دام زنده در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه

جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق دام زنده با موضوع جابجایی دام داخل استان به ویژه به مناطق مرزی استان تشکیل شد.

تشکیل جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق دام زنده در اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه
به گزارش فرتاک نیوز،

جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق دام زنده با موضوع جابجایی دام داخل استان به ویژه به مناطق مرزی استان در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی برگزار شد. این جلسه با حضور نمایندگانی از ادارات دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری، دادسرای استان، پلیس آگاهی، مرزبانی، نماینده پلیس راه، اطلاعات ارتش، جهاد کشاورزی، راهداری استان، مدیرکل امور عشایری و نمایندگان دامپزشکی استان تشکیل گردید.

در ابتدای این جلسه معاونت سلامت اداره کل دامپزشکی پس از خیرمقدم و خوش آمد گویی به مدعوین و اعضای کارگروه، بر همکاری و تعامل سازنده دستگاه ها در زمینه پیشگیری و برخورد با قاچاق دام تاکید کرد.

پس از آن رئیس اداره قرنطینه و امنیت زیستی گزارشی از آخرین وضعیت جابجایی دامها و آمار کل جابجایی دام و سایر محموله ها توسط آن اداره ارائه نمود.

در ادامه جلسه دکتر یارویسی معاون سلامت موضوع جابجایی دام عشایر و دام مورد نیاز قصابی شهرستان های مرزی مورد بررسی قرار داد و مقرر گردید جابجایی دام عشایر صرفا در فصل کوچ باشد و از این رو هر گونه جابجایی غیرفصل کوچ ممنوعیت داشته و  همچنین مشکل جابجایی دام کشتاری به مقصد شهرستان های مرزی که نیاز به تامین گوشت دارند با فرآیندی که به ادارات دامپزشکی شهرستان های مربوطه ابلاغ خواهد شد، مرتفع گردد.

در انتهای جلسه مهندس قاسمی دبیر کمیسون قاچاق کالا و ارز استان برخورد قاطع دستگاههای قضایی با مراکز پلاک کوب متخلف را خواستار شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۵۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان