//
کدخبر: ۲۹۹۲۱۰ //

کشف بیش از ۴ میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان این یگان خبر داد.

کشف بیش از 4 میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
به گزارش فرتاک نیوز،

در بسته خبری امشب خبرهایی از سرخس و تایباد از جمله کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان هنگ سرخس و کشف بیش از 4 میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد منتشر شده است.

کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان هنگ سرخس

فرمانده هنگ مرزی سرخس از کشف اموال مسروقه توسط مرزبانان این یگان خبرداد.

فرمانده هنگ مرزی سرخس در تشریح این خبر گفت: مرزبانان هنگ سرخس با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی‌های صورت گرفته، از منزل فردی به هویت معلوم ۴ عدد چادر برزنتی که متعلق به راه آهن شهرستان سرخس بوده است کشف کردند که نامبرده دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد. 

سرهنگ حمزه قاسمی افزود: همچنین در عملیاتی دیگر از یک فرد 47 متر کابل برق که از منزل فردی به هویت معلوم سرقت شده بود کشف گردید که متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد. 

وی خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی، تامین امنیت مرزنشینان را از اولویت های خود می دانند و به احدی اجازه قانون شکنی در حوزه استحفاظی خود را نمی دهند.

کشف بیش از 4 میلیارد ریال پول قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد

فرمانده هنگ مرزی تایباد از کشف بیش از ۴ میلیارد ریال پول قاچاق و مقادیری سوخت قاچاق توسط مرزبانان این فرماندهی خبرداد. 

فرمانده هنگ مرزی تایباد در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای اجرای طرح‌ پایش مرز‌ و مبارزه قاطع با قاچاقچیان سوخت و ارز، مرزبانان هنگ تایباد، حین بررسی وسایل همراه افراد در ایست و بازرسی موفق شدند مقدار ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال پول نقد را از ۷ تبعه افغانستانی کشف کنند.

سرهنگ محمد چراغ افزود: همچنین در بررسی خودروهای ترانزیتی ۳۴۰ لیتر سوخت کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این سوخت‌های قاچاق را معادل ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برآورد کرده‌اند.  

وی گفت: این کشفیات که به لطف خداوند متعال و تلاش شبانه‌روزی مرزبانان غیور این خطه انجام پذیرفته نشان دهنده هوشیاری و اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی مرزبانان این فرماندهی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۲۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان