//
کدخبر: ۲۸۸۵۴۵ //

تأخیر در تحویل خودرو؛شرکت خودروسازی توضیح داد

شرکت سیف خودرو در مورد تاخیر در تحویل محصولاتش به مشتریان توضیح داد.

تأخیر در تحویل خودرو؛شرکت خودروسازی توضیح داد

برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «چرا خودروهای ثبت نامی در موعد مقرر تحویل نمی‌شوند؟» خواستار پیگیری این موضوع شده بودند.

در این مورد روز گذشته خبری با عنوان «خودروسازان به جای تحویل خودرو، آن را در بازار می فروشند» در خبرگزاری فارس منتشر شد که شرکت سیف خودرو توضیحی را در مورد آن ارائه کرده است. در این توضیح آمده است:

به گزارش فرتاک نیوز،به استحضار می‌رساند شرکت سیف خودرو جزء معدود مجموعه های خودروسازی کشور است که علیرغم تحریم های ظالمانه دو سال اخیر پیگیر جدی تولید، تحویل محصولات و عمل به تعهدات خود به مشتریان بوده است. تا آنجا که پس از اعلام عدم ادامه همکاری توسط شرکت BISU به سرعت و با کار شبانه روزی اقدام به عقد قرارداد خودروی جایگزین، اخذ استانداردها و تغییر خطوط تولید جهت جایگزینی محصولات جدید با امکانات بیشتر و کیفیت بالاتر کرده است.

شرکت سیف خودرو در سال جهش تولید علیرغم تمام محدودیت های تحریمی و کرونایی بیش از 300 درصد افزایش تولید نسبت به سال قبل را مدیریت و تحویل مشتریان قدیمی کرده است. همچنین به اطلاع می رساند که تمامی خودروهای تولیدی این شرکت به ترتیب اولویت خرید فقط به مشتریان و تعهدات گذشته واگذار می شود و مالک خودروهایی که در حال حاضر در بازار و نمایشگاه های خودرو به صورت نقدی به فروش می رسد مشتریانی هستند که به ترتیب اولویت خودروهای خود را دریافت کرده و تمایل به فروش در بازار آزاد داشته اند.

سیاست شرکت سیف خودرو تا زمان پایان تعهدات گذشته هیچ گونه بخشنامه و قیمت گذاری فروش نقدی و تحویل فوری این محصولات نبوده و نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۸۵۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان