//
کدخبر: ۲۷۱۷۶۹ //

وام ۱۰۰ میلیونی ازدواج همچنان پرداخت می‌شود

تندگویان گفت: امسال زوجین ۱۰۰ میلیون تومان وام با بازپرداخت ۷ ساله و سود ۴ درصد دریافت می‌کنند.

وام ۱۰۰ میلیونی ازدواج همچنان پرداخت می‌شود
به گزارش فرتاک نیوز،

  محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست خبری هفته ازدواج اظهار کرد: در حال حاضر پرداخت وام ازدواج، موضوع کاملا به روز و منظمی است که علی رغم همه مشکلات اقتصادی دولت و ضربه‌هایی که کرونا به دولت زد، وام به‌ روز پرداخت می‌شود.

 

 

 

او با بیان اینکه امسال میزان وام هر نفر ۵۰ میلیون تومان است، افزود: زوجین ۱۰۰ میلیون تومان وام با بازپرداخت ۷ ساله و سود ۴ درصد دریافت می‌کنند.

تندگویان گفت: تا پایان خرداد ماه جمع متقاضیان وام در کل کشور ۴۲۰ هزار و ۳۵۰ نفر متقاضی بوده است که ۱۲۲ هزار و ۸۹ نفر وام دریافت کردند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: این رقم به این معنی است که ۴۰ درصد از متقاضیان وام خود را دریافت کردند.

او با بیان اینکه در سال گذشته ۴۱۴ هزار و ۱۷۷ نفر از متقاضیان در این بازه زمانی متقاضی بودند که ۱۸۲ هزار و ۵۱۱ نفر دریافت کردند، افزود: امسال حدود ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از طریق شبکه بانکی وام ازدواج پرداخت شده است که نشان می‌دهد با همه مشکلاتی که وجود دارد وام ازدواج به موقع پرداخت می‌شود.

تندگویان افزود: خیرین ازدواج تا کنون ۱۵ هزار جهیزیه، ۵ هزار مراسم ازدواج، ۳۶۰۰ وام ازدواج، ۳۲۰۰ وام مسکن، ۳۵۰۰ وام اشتغال، ۲۸۰۰ تهیه مسکن برای زوجین در آستانه ازدواج و ۴ هزار شغل برای زوجین جوان نیازمند ارائه کرده اند.

او با بیان اینکه در حوزه اشتغال جوانان با اندک کمک‌های فنی، اعتباری داشتیم، گفت: از طریق صندوق کارآفرینی امید و یکی از بانک‌ها حدود ۷ هزار شغل مستقیم ایجاد کردیم.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه حاضریم طرح (وام تجمیعی جوانان) را به مجلس ارائه کنیم، تصریح کرد: با تجمیع تمام اعتبارات در حوزه جوانان، مسکن، اشتغال و تجمیع وام‌های بانکی، با یک مدیریت جامع گام بزرگی در زمینه کمک به جوانان برداشته خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۷۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان