//
کدخبر: ۲۶۳۳۶۹ //

تمدید مهلت ثبت اصلاحیه برای فرهنگیان متقاضی مسکن

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تمدید مهلت ثبت اصلاحیه برای متقاضیان تامین مسکن تا بیستم خردادماه 99 خبر داد.

 تمدید مهلت ثبت اصلاحیه برای فرهنگیان متقاضی مسکن
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدعلی واقعی، امروز پنج شنبه 8 خرداد، به رسانه‌های گروهی اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و به تبع آن تعطیلی مدارس از اسفند ماه ۹۸، برخی فرهنگیان شاغل و بازنشسته از فعال بودن سایت سامانه ثبت‌نام مسکن فرهنگیان maskan.medu.ir تا ۲۰ فروردین ماه 99 بی اطلاع بوده و متقاضی تمدید سامانه ثبت‌نام مسکن فرهنگیان  برای اصلاح مشخصات خود شده بودند.

وی تصریح کرد: با مکاتبات انجام شده با وزارت ، تمهیدات لازم برای اصلاحیه مشخصات افراد دارای نقص اطلاعات و معترض به نتایج پالایش اعلام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی اتخاذ و در راستای پاسخ به تقاضای همکاران فرهنگی، طی هماهنگی‌های انجام شده با مبادی ذیربط، سامانه profile.medu.ir کارتابل فرهنگیان و maskan.medu.ir سامانه مسکن فرهنگیان از ۲۹ اردیبهشت ۹۹ لغایت ۲۰ خردادماه سال جاری فعال شده است.

واقعی ادامه داد: ضروری است فرهنگیان شاغل و بازنشسته متقاضی دریافت مسکن فرهنگیان برای ویرایش اطلاعات خود در زمان تعیین شده به maskan.medu.ir سایت مسکن فرهنگیان مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه مهلت تعیین شده قابل تمدید نیست و پس از انقضا مهلت اعلام شده، سایت بسته خواهد شد، یادآور شد: افرادی که شرایط و مشخصات آنان قبلا از سوی وزارت راه و شهرسازی تأیید شده است و فرم امتیازبندی را تکمیل کرده‌اند، از ورود به سامانه جدا خوداری کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۳۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان