//
کدخبر: ۲۵۹۸۷۰ //

کرونا خطر فقر در ایران را افزایش داد

وزیر تعاون گفت: شیوع بیماری کرونا در جهان ۵۰۰ میلیون نفر را فقیر کرده است. خط فقر در ایران نیز با ورود این بیماری افزایش پیدا کرد.

کرونا خطر فقر در ایران را افزایش داد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از صدا و سیما محمد شریعتمداری در دیدار معاون اول رئیس جمهور با مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شیوع بیماری کرونا در جهان ۵۰۰ میلیون نفر را فقیر کرده است که خط فقر در ایران هم با ورود این بیماری افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ میلیون نفر از مردم با این وزارتخانه ارتباط مستقیم دارند و این وزارتخانه را باید بزرگترین نهاد اجتماعی کشور خواند.

شریعتمداری اظهار کرد: جامعه کارگری ستون فقرات تولید کشور هستند که در ایام کرونا در واحدهای گوناگون کشاورزی، گازی و نفت به گونه خوبی عمل کردند.

وزیر تعاون افزود: ما از سال ۱۹۳۰ تاکنون رکوردی به اندازه رکورد کرونا مشاهده نکردیم و بیماری کرونا ۵۰۰ میلیون نفر را در جهان فقیر کرد.

در این جلسه مدیران و معاونان وزارتخانه گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند و با اشاره به برخی مشکلات فرارو از معاون اول رئیس جمهور درخواست رفع آن را داشتند.

بحث در خصوص شکایات ناشی از مرخصی زایمان، سطح بندی مراکز و خدمات درمانی و طرح تمدید غیر حضوری دفترچه‌های تأمین اجتماعی از مباحث مطرح شده در این جلسه بود

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۸۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان