//
کدخبر: ۲۵۰۷۷۴ //

ایرلاین‌ها ملزم به استرداد کل مبلغ بلیت به مردم هستند

عضو کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر این‌که ایرلاین‌ها و شرکت‌های ریلی باید تمام وجه پرداختی مسافران را مسترد کنند، گفت:‌ دستگاه های نظارتی و قضایی باید به تخلفات احتمالی رسیدگی کنند.

ایرلاین‌ها ملزم به استرداد کل مبلغ بلیت به مردم هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

مجید کیانپور با اشاره به لزوم استرداد وجه بلیت سفرهای نوروزی حمل‌ونقل هوایی و ریلی، اظهار کرد: در شرایط کنونی بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، تمام سفرهای نوروزی لغو شده و شهرهای گردشگری در ایام عید پذیرای مسافران نخواهند بود.

وی افزود: طبیعی است  زمانیکه سفرهای نوروزی لغو و حمل و نقل هوایی و ریلی متوقف می شود، سازمان های متولی باید هزینه و وجه پرداخت شده توسط مسافران را مسترد کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی ایرلاین ها و شرکت های حمل و نقل ریلی باید تمام وجه پرداختی مسافران را عودت داده و در این رابطه نباید هزینه‌ای بابت لغو دریافت شود.

کیان‌پور گفت: متأسفانه در برخی رسانه‌ها این موضوع مطرح شده که برخی از شرکت های هواپیمایی و برخی از سایت های فروش بلیط هواپیما و قطار در قبال لغو بلیط، از مسافران جریمه کنسلی دریافت می کنند که در صورت صحت، این اقدام خلاف مقررات و دستور العمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: قطعا دستگاه های نظارتی و قضایی باید به موضوع تخلفات احتمالی صورت گرفته در لغو بلیط سفرهای نوروزی ورود کنند و در صورت صحت باید متخلفان برخورد جدی کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۰۷۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان