//
کدخبر: ۲۴۵۸۲۹ //
کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در آیین تقدیر از معاون عملیات "هما":

"هما" بسیار بزرگ و پر ریشه است/ هیچ برند تجاری در ایران، اعتبار "هما" را ندارد

آیین تقدیر کاپیتان حسن قاسمی معاون عملیات "هما" پیش از ظهر روز ۴ اسفند ماه سال جاری با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران در "هما" برگزار شد.

"هما" بسیار بزرگ و پر ریشه است/ هیچ برند تجاری در ایران، اعتبار "هما" را ندارد

به گزارش فرتاک نیوز؛ آیین تقدیر کاپیتان حسن قاسمی معاون عملیات "هما" پیش از ظهر روز ۴  اسفند ماه سال جاری با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل، معاونان، مشاوران و مدیران در "هما" برگزار شد.

در این مراسم، کاپیتان تورج دهقانی زنگنه رییس هیات مدیره و مدیرعامل "هما" ضمن تشکر از زحمات کاپیتان قاسمی به عنوان قائم مقام و معاون عملیات پرواز، گفت: من در تمام مدت همکاری که با آقای قاسمی داشتم، وی با صداقت، امانت‌داری و آگاهی درست، مسائل را بازگو می‌کرد و آنچه  که تصمیم گرفته می‌شد، را اجرا می‌نمود.

کاپیتان زنگنه در ادامه گفت: "هما" بسیار بزرگ و پر ریشه است و هیچ برند تجاری در ایران، اعتبار "هما" را ندارد. این شرکت از نظر ایمنی، امنیت، تخصص، آموزش، تعمیر و نگهداری و پرسنل با ارزش و توانمندی که دارد، قابل قیاس با هیچ شرکتی نبوده و نیست.

مدیر عامل "هما" با اشاره به عملیات حج سال جاری و گستردگی و اهمیت آن برای کشور، گفت: انجام موفقیت‌آمیز عملیات حج در سال جاری، فقط لطف خدا بود که با همدلی، هماهنگی و همراهی که در مجموعه "هما" ایجاد شد، به خوبی انجام شد.

تورج دهقانی زنگنه

وی در ادامه افزود: با تشکیل تیم عملیاتی در ایام حج و واگذاری مسئولیت آن به آقای قاسمی، اطمینان خاطر و یقین داشتم وی با همراهی کارکنان خواهد توانست علاوه بر افزایش اعتبار "هما" موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران شود که خدا را شکر این امر تحقق یافت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۵۸۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان