//
کدخبر: ۲۲۶۳۶۶ //

دولت باید علل افزایش قیمت بنزین را برای مردم تشریح کند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: دولت باید از دو ماه قبل مردم را در جریان افزایش قیمت بنزین قرار می‌داد و موضوع را برای مردم تبیین و تشریح می‌کرد.

دولت باید علل افزایش قیمت بنزین را برای مردم تشریح کند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بنزین،‌گفت: نحوه اجرای طرح افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌بندی آن دارای ایرادات و اشکالاتی است و دولت در این زمینه حتی مجلس را هم در جریان کار نگذاشت.

وی افزود: بهتر بود دولت از نظرات و پیشنهادات نمایندگان که ارتباط مستقیم با مردم دارند و شرایط جامعه را به خوبی لمس و درک می‌کنند استفاده می‌کرد اما دولت بدون در میان گذاشتن موضوع با نمایندگان و مردم افزایش قیمت بنزین را کلید زد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در مجلس طرح‌های مختلفی برای سهمیه‌بندی بنزین مطرح شد که یکی از آنها این بود که سهمیه به تعداد افراد و به اعضای هر خانواده تخصیص یابد و خانواده‌های پرجمعیت‌تر از سهمیه بنزین بیشتر و کم جمعیت‌تر از سهمیه بنزین کمتری برخوردار شوند اما دولت از این طرح‌ها و پیشنهادات استفاده نکرد.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: دولت باید از دو ماه قبل مردم را در جریان افزایش قیمت بنزین قرار می‌داد و ابعاد مختلف آن را برای مردم تبیین و تشریح می‌کرد تا مردم آمادگی لازم را برای پذیرش این موضوع داشته باشند نه اینکه یکباره مردم از خواب بیدار شوند و ببینند که بنزین سهمیه‌بندی و نیز گران شده است. 

وی افزود: ما فردا در مجلس از آقای لاریجانی خواهیم خواست تا وزرای مربوطه را به مجلس دعوت کنند تا توضیحات لازم را درباره این افزایش قیمت ارائه کنند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در پایان گفت: مردم مطمئن باشند که ما در مجلس در بحث افزایش قیمت بنزین حقوق آنها را پیگیری خواهیم کرد و مدافع حقوق آنها خواهیم بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۲۶۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان