//
کدخبر: ۲۱۳۸۴۵ //

افزایش دو برابری اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: ایجاد فرصت شغلی در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

افزایش دو برابری اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی پیام
به گزارش فرتاک نیوز،

نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ظهر امروز در مجمع عمومی با ارائه گزارش اجمالی از فعالیت های صورت گرفته در این منطقه گفت: ایجاد فرصت شغلی در پنج ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دو برابر افزایش یافته است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام ادامه داد: همچنین در بخش واگذاری سوله به متقاضان و سرمایه گذاران در پنج ماه نخست سال جاری شاهد رشد پنج برابری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم؛ در بخش واگذاری اراضی منطقه ویژه اقتصادی پیام به سرمایه گذاران نیز 36 درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به رویکرد اصلی شرکت در خصوص حمایت از شرکت های حوزه آی سی تی و دانش بنیان اظهار کرد: زیرساخت ها و بسترهای لازم برای استقرار شرکت های حوزه ICT و دانش بنیان در منطقه ویژه اقتصادی پیام فراهم شده به نحوی که در این حوزه نیز شاهد رشد دو برابری حضور شرکت ها هستیم.

در ادامه این جلسه، پس از ارائه گزارش مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره و همچنین گزارش حسابرسی توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، بحث و بررسی بندهای مندرج در گزارش و پاسخگویی اعضای هیأت مدیره، صورت های مالی منتهی به سال 1397 این شرکت به تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۳۸۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان