//
کدخبر: ۱۸۴۳۰۱ //

بخش خصوصی و دولتی نیازمند برنامه مشترک هستند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند گفت: بخش خصوصی و دولتی باید با یک تفکر راهبردی برنامه مشترکی را تدوین کنند تا بتوان تحریم هایی که بر خلاف اصول تجارت بین المللی تحمیل شده است را دور زد.

بخش خصوصی و دولتی نیازمند برنامه مشترک هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن احتشام روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی دیپلماسی اقتصادی و تجاری با فعالان اقتصادی خراسان جنوبی اظهار داشت: چالش هایی که امروز در فضای کسب و کار بین المللی داریم مسئولیت همه فعالان اقتصادی بخش دولتی و خصوصی را بیشتر می کند. 
وی با تاکید بر لزوم هم اندیشی بین بخش خصوصی و دولتی ادامه داد: باید با این هم اندیشی بتوانیم در شرایط بحران اقتصاد را با توجه به تحریم های پیش رو هدایت کنیم. 
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با اشاره به توانمندی های بخش خصوصی بیان کرد: در بحث واردات و صادرات نباید سد ایجاد کرد بلکه باید به فعالان اقتصادی بیشتر میدان داده شود. 
وی یادآور شد: آموزه های ارزشمندی که حاصل سال ها تجربه در فضای کسب و کار است باید مغتنم شمرده شود و اگر فضای تعامل و همکاری به وجود آید در هم اندیشی تجاری می توان دیپلماسی تجاری هم برقرار کرد. 
احتشام، فضای ایجاد شده بین بخش خصوصی و دولتی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: چنانچه فضای بیشتری برای فعالان اقتصادی باز شود نقاط ضعف نیز به خوبی خود را نشان می دهد. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۴۳۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان