//
کدخبر: ۱۸۲۸۹۸ //
درحاشیه نمایشگاه بانک بورس بیمه

قطعا با همکاری های متقابل توسعه بازار های مالی رقم خواهد خورد

عباس اسلامی :حضور شرکت های مختلف 3 صنعت مهم در کنار یکدیگر موجب بهره برداری از ظرفیت آنها برای ارتقا سطح کیفی و تقویت زیر ساخت ها می شود

 قطعا با همکاری های متقابل توسعه بازار های مالی رقم خواهد خورد

فرتاک اقتصادی - مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه کارآفرین در گفتگو با ستاد خبری دوازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت:حضور شرکت های مختلف 3 صنعت مهم در کنار یکدیگر موجب بهره برداری از ظرفیت آنها برای ارتقا سطح کیفی و تقویت زیر ساخت ها می شود.

عباس اسلامی با اشاره به ظرفیت های سه رکن مهم اقتصادی بیان کرد: اگر ظرفیت های هر کدام از بخش های اقتصادی یعنی بانک، شرکت های بیمه ای و بازار سرمایه به طور کامل در نظر گرفته شود و مورد بهره برداری قرار گیرد قطعا با همکاری های متقابل توسعه بازار های مالی رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: قطعا هر ساله شرکت ها خدمات جدیدی برای حضور بهتر در عرصه رقابت خواهند داشت که برگزاری این نمایشگاه فرصتی مطلوب برای آنها و ارائه خدماتشان به مردم است.

اسلامی با تاکید بر اینکه اطلاع از خدمات دیگر شرکت ها قطعا باعث پیشرفت می شود، اضافه کرد: حضور شرکت های مختلف 3 صنعت مهم در کنار یکدیگر موجب بهره برداری از ظرفیت آنها برای ارتقا سطح کیفی و تقویت زیر ساخت ها می شود بنابراین این نمایشگاه علاوه بر خدماتی که برای مردم دارد دستاوردهای خوبی برای شرکت ها هم خواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۸۲۸۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان