//
کدخبر: ۱۷۶۳۸۴ //

معاون استاندار تهران: صادرات غیرقانونی پیاز سبب افزایش قیمت شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به افزایش بی رویه قیمت پیاز گفت:متأسفانه شاهد اتفاقاتی هستیم که در موضوع قاچاق غیرقانونی دام نیز مشاهده شد و سیب زمینی و پیاز نیز به همان صورت به‌طور کاملاً غیرقانونی از کشور خارج می‌شود.

معاون استاندار تهران: صادرات غیرقانونی پیاز سبب افزایش قیمت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران در سخنانی با اشاره به دلایل افزایش قیمت پیاز و سیب‌زمینی اظهار کرد: صادرات سیب‌زمینی از 15 اسفند سال 97 تا 15 فروردین‌ماه امسال ممنوع شده است.

وی افزود: اما متأسفانه شاهد اتفاقاتی هستیم که در موضوع قاچاق غیرقانونی دام نیز مشاهده شد و سیب زمینی و پیاز نیز به همان صورت به‌طور کاملاً غیرقانونی از کشور خارج می‌شود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: در همین زمینه سریعاً ورود کرده و نامه‌ای به وزارتخانه مربوطه برای پیگیری موضوع صادرات غیرقانونی این محصولات شدیم که امید است به‌زودی با برخوردهایی که صورت خواهد گرفت شاهد کاهش قیمت این دو محصول باشیم.

امامی امین با اشاره به افزایش قیمت مرغ بیان کرد: افزایش قیمت مرغ در چند روز اخیر تخلف به‌حساب می‌آید و با دادستانی و جهاد کشاورزی هماهنگی‌هایی انجام‌شده تا کنترل‌ها به‌صورت منظم و دائم ادامه پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که کمبودی در زمینه مرغ منجمد و گرم وجود ندارد برای مرغ کف قیمت 13 الی 14 هزارتومانی را انتظار داریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۶۳۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان