//
کدخبر: ۱۷۴۵۲ //

آغاز عملیات پیک زایی برای تابستان ۹۶/ تعمیر بیش از ۹۰ درصد از شبکه

معاون هماهنگی انتقال توانیر گفت: برای به سلامت عبور کردن از پیک برق تابستان 96 دو وظیفه عمده بر عهده معاونت هماهنگی انتقال توانیر است که هر دو با موفقیت صورت گرفته و تاکنون در حدود 90 درصد از شبکه سرویس، تعمیر و نگه داری شده است.

آغاز عملیات پیک زایی برای تابستان 96/ تعمیر بیش از 90 درصد از شبکه

به گزارش فرتاک نیوز، سید زمان حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: در حوزه بهره برداری شبکه برق کشور در سال گذشته اقدامات موثری همچون سرویس، تعمیر و نگه داری بیش از 90 درصد شبکه صورت گرفت.

وی در ادامه به مشکلات برق استان خوزستان در پایان سال 95 اشاره و بیان کرد: در پایان سال 95، موضوع ریزگردهای شبکه خوزستان را داشتیم که برای رفع مشکل ساکنین این منطقه اقداماتی صورت گرفت و در کنار راه حل‌های مقطعی، برنامه بلند مدتی در نظر گرفته شده تا در آینده شاهد این دست مشکلات نباشیم.

حسینی در خصوص پیک زایی برای تابستان سال 96 گفت: برای به سلامت عبور کردن از پیک برق تابستان سال 96 دو وظیفه سرویس، تعمیر، نگه‌داری تجهیزات و موضوع اصلاح و بهینه سازی بر عهده معاونت هماهنگی انتقال توانیر است که این وظایف به درستی انجام پذیرفته، به گونه‌ای که بیش از 90 درصد سرویس و تعمیرها تجهیزات به پایان رسیده است.

** تعویض تجهیزات فرسوده استان گیلان

 

معاون هماهنگی انتقال توانیر در ادامه به قطعی های متعدد برق در استان گیلان اشاره و افزود: در خصوص قطعی‌های برق استان گیلان باید گفت فرسودگی تجهیزات برق این منطقه دلیل اصلی قطعی برق بوده که در راستای بهبود شرایط، طرح‌هایی در شرکت توزیع برق و برق منطقه استان اماده و به ستاد ارسال شده است.

حسینی در توضیح طرح‌های تعریفی برای استان گیلان گفت: بر طرف کردن فرسودگی تجهیزات به کمک اعتبارات منابع داخلی توانیر از خطوط انتقال و پست‌ها آغاز خواهد شد و در نهایت تمام تجهیزات مورد نیاز را پوشش خواهد داد، تنها باید به این نکته توجه داشت که اقداماتی از این دست زمان بر بوده ولی با این حال امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات مشابه نباشیم.

 

 

 

منبع: میزان
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۴۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان