//
کدخبر: ۱۷۲۳۰۶ //

دو نمایشگاه بهاره جدید در تهران گشایش یافت

اولین جشنواره نوروز ویژه نمایش و عرضه کالا و خدمات کاملاً ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی تهران و پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی در شهرک شهید محلاتی تهران کنار نمایشگاه‌های معمول فروش بهاره گشایش یافت.

دو نمایشگاه بهاره جدید در تهران گشایش یافت
به گزارش فرتاک نیوز،

 اولین جشنواره نوروز ویژه نمایش و عرضه کالا و خدمات کاملاً ایرانی و معرفی آئین و سنت تاریخی نوروز در تهران گشایش یافته است.

در این جشنواره تولیدکنندگان ایرانی از سراسر کشور، کالاها و نمادهای خاص نوروز را که عمدتاً در این سنت باستانی مورد استفاده و مصرف قرار می‌گیرد به بازدیدکنندگان و مصرف کنندگان ارائه می‌دهند.

جشنواره نوروز از روز سه‌شنبه طی مراسمی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت و تا 20 اسفند ماه جاری به کار خود ادامه خواهد داد.

جشنواره نوروز در محل سالن 38 شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران و بخشی از فضای باز و اطراف آن برگزار شده و کالاهای ایرانی در 240 غرفه با شرایط و قیمت رقابتی به‌نمایش درآمده است.

آغاز به کار پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی

پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی با حضور 70 غرفه و 60 تولیدکننده از 16 تا 26 اسفند با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی در مجموعه ورزشی الغدیر شهرک محلاتی آغاز به کار می‌کند.

مجری و دبیر برگزاری پنجمین بازارچه اقتصاد مقاومتی و بهار ایرانی درباره این بازارچه گفت: هدف از برگزاری این بازارچه تولید مایحتاج شهروندان این منطقه برای نوروز 98 است.
ابراهیم احمدی افزود: این بازارچه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی برپا شده و از تمامی تولیدکنندگانی که کالای باکیفیت با قیمت‌های مناسب داشته‌اند دعوت شده تا در این بازارچه حضور داشته باشند، برای نمونه تولیدکنندگان فرش حاضر در این بازارچه از لحاظ کیفیت در دنیا بی‌رقیب هستند.

وی تأکید کرد: در این بازارچه 70 غرفه سوغات و صنایع دستی شهرهای یزد، کرمانشاه، اصفهان، مشهد، گیلان، تبریز و ارومیه، فرش، تابلوفرش‌های دستباف، کالای خواب، پوشاک و لوازم خانگی با تخفیف 10 تا 20 درصدی بدون واسطه عرضه می‌شود و با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان این نمایشگاه تا 28 اسفند ادامه می‌یابد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۲۳۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان