//
کدخبر: ۱۶۹۹۸۸ //

وعده وزارت راه به متقاضیان مسکن مهر

احمد اصغری مهرآبادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در کشور 2 میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در قالب این طرح داشتیم که کار ساخت و ابنیه حدود 2 میلیون واحد مسکونی تمام شده است.

 وعده وزارت راه به متقاضیان مسکن مهر
به گزارش فرتاک نیوز،

 قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های مسکن مهر دچار مشکل و معارض هستند، گفت: حدود ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر در سال‌های ۹۸ و ۹۹ به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

وی افزود: عمده واحدهایی که باقی مانده دارای مشکل و معارض است؛ تلاش می‌کنیم تا واحدهایی که معارض ندارند را تا پایان 98 به اتمام برسانیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه متقاضیان مسکن مهر دو سال دیگر هم باید در نوبت تحویل واحدهای مسکونی خود بمانند، گفت: از این تعداد ساخت بخشی از واحدها به اتمام رسیده و باید خدمات زیربنایی را برای آنها تأمین کنیم. برخی دیگر نیاز به تکمیل و آماده سازی دارد که در سال‌های 98 و 99 نسبت به تحویل آنها به متقاضیانی که در نوبت هستند، اقدام خواهیم کرد.

وی با اشاره به منابع مالی اجرای طرح مسکن مهر در کشور یادآور شد: برای همه پروژه‌های مسکن مهر در کشور حدود 114 هزار میلیارد تومان هزینه شده که بخشی از محل آورده متقاضیان و بخشی هم از محل تسهیلات بانکی بوده است.

مهرآبادی درباره وضعیت استان گلستان و زمان تحویل پروژه‌های مسکن مهر اظهارداشت: در استان گلستان نیز حداکثر تا پایان شهریور 98 این پروژه‌ها جمع بندی و تحویل داده شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ادامه داد: سیاست کلی ما در سال 98 که در بودجه هم پیش بینی شده این است که از محل داخلی وزارتخانه در قالب تهاتر یا فروش نسبت به تکمیل این طرح‌ها اقدام کنیم، اما در استان گلستان زمینی نداریم. برای همین قرار شد بخشی از نیاز را از محل موجودی و منابع داخلی سازمان زمین و مسکن رفع کنیم و بخشی هم از منابع استانی کمک گرفته شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۹۹۸۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان