//
کدخبر: ۱۴۸۸۸۵ //

۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گناوه پرداخت شد

فرماندار گناوه گفت: 260 میلیارد ریال اعتبار از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی، عشایری و فراگیر به متقاضیان واجد شرایط این شهرستان در سال جاری پرداخت شده است.

260 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در گناوه پرداخت شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 سید علی پاک نژاد پنجشنبه شب در جلسه جمع بندی سفر استاندار بوشهر به روستاهای این شهرستان در جزیره جنوبی افزود: ازاین مجموع 240 میلیارد ریال در حوزه اشتغال روستایی و عشایری و مابقی از محل فراگیر بوده که پیش بینی می شود با اتمام طرح ها ، برای 296 نفر شغل فراهم شود.

وی اظهارداشت: تسهیلات پرداختی متناسب با نیاز منطقه و سهم تسهیلات جذب شده بیشتر از سایر شهرستانهای استان بوده است.

پاک نژاد گفت:در حوزه اشتغالزایی این شهرستان اقدام های خوبی در 8 ماه امسال صورت گرفته که برگزاری 11 جلسه اقتصاد مقاومتی، 16 جلسه کارگروه اشتغال، 11 جلسه رونق تولید ،2 نشست اقتصاد مقاومتی با مدیران کل شیلات و جهاد کشاورزی و بازدید و نظارت مستمر از طرح ها از عمده عملکردها دراین زمینه است.

فرماندار گناوه با تقدیر از عملکرد بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی گفت: از بانک های استان بوشهر انتظار دارم که برای حل مشکلات متقاضیان طرح ها ، اختیارات بیشتری برای شهرستان ها دهند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هم گفت: حضور و دیدار چهره به چهره استاندار و مدیران در شهر و روستاهای استان بوشهر بخصوص در حوزه انتخابیه اقدامی پسندیده است که در گذشته بدین گونه نبوده است.

حجت الاسلام عبدالحمید خدری افزود: حضور مدیران در جمع مردم زمینه ساز شناخت مسایل و در ارتقای شاخص های توسعه استان اثرگذار است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۸۸۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان