//
کدخبر: ۱۴۳۱۸۳ //

فرودگاه امام میزبان بیش از ۱۵۷هزار زائر اربعین بود

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: همزمان با پایان ماه صفر، عملیات پروازهای اربعین با اعزام و پذیرش 157هزار و 333هزار زائر در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) به اتمام رسید.

فرودگاه امام میزبان بیش از 157هزار زائر اربعین بود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی رستمی با اشاره به انجام 906سورتی پرواز از 27 مهر تا 16 آبان امسال اظهار داشت: 78هزار و 77 نفر در عملیات رفت و 79 هزار و 356 نفر در عملیات برگشت پروازهای اربعین از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) اعزام و پذیرش شدند.

وی از کاهش 32درصدی تاخیر در پروازها خبر داد و افزود: شرکت های هواپیمایی ماهان، آتا، تابان، ایران ایر، قشم ایر، العراقیه، کیش ایر، زاگرس و معراج به تربیت با 164، 144، 137، 121، 114، 100، 72، 46 و 8 سورتی پرواز مسوولیت انتقال زائران اربعین حسینی را بر عهده داشتند.

رستمی همچنین خاطرنشان کرد: در عملیات پروازی اربعین، بال شرقی ترمینال مسافری فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) در زمان اعزام و تخصیص بال غربی ترمینال در زمان پذیرش اختصاص یافته و گیت های اختصاصی گذرنامه در نظر گرفته شده بود.

به نقل از تارنمای شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)‌، مجموع بار جابجا شده زائران اربعین حسینی در پروازهای رفت و برگشت از طریق این فرودگاه نیز افزون بر 147تن برآورد شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۳۱۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان