//
کدخبر: ۱۴۲۶۴۱ //

۳ هزار مبلغ مسلط به زبان خارجی در ایام اربعین به عراق اعزام شدند

رئیس ستاد مرکزی اربعین کشور گفت: برای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی بیش از سه هزار مبلغ مسلط به زبان‌های خارجی به کشور عراق اعزام شدند.

3 هزار مبلغ مسلط به زبان خارجی در ایام اربعین به عراق اعزام شدند
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین ذوالفقاری در دیدار با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) که عصر امروز در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد اظهار داشت: تشکیل ستاد اربعین برای مقابله با بروز دوباره اتفاقات نامناسب سال 1393 و شرایط بد ورود و خروج زائران از مرز در آن سال بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه برنامه‌ریزی ساختار ستاد اربعین حاصل تلاش صاحب‌نظران و کارشناسان بود افزود: ستاد اربعین در قالب 13 کمیته به فعالیت می‌پردازد، همچنین این ستاد در 31 استان کشور ایجاد شده و در ایام اربعین تمام تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات زائران به‌کار می‌گیرد.

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه در مراسم اربعین دیگر شاهد شرایط بحرانی نیستیم تشریح کرد: البته مشکلاتی نیز در این زمینه وجود داشته و برای رسیدن شرایط قابل‌قبول و کم شدن نقطه‌ضعف‌ها تلاش می‌کنیم.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه در سال جاری در زمینه‌های اسکان، تغذیه امداد و نجات و بهداشت فعالیت‌های خوبی انجام‌ شده است ابراز کرد: برای فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی نیز بیش از سه هزار مبلغ مسلط به زبان‌های خارجی به کشور عراق اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تلاش‌های انجام‌ شده در راستای ایجاد وحدت میان موکب‌داران ایرانی و عراقی یکی از فعالیت‌های بسیار خوب در ایام اربعین سال جاری بود خاطرنشان کرد: نقاط ضعف و قوت ستاد اربعین در سال جاری به‌صورت دقیق و مستند مورد بررسی قرار گرفته و تلاش می‌کنیم که در سال‌های آینده شاهد این مشکلات نباشیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۴۲۶۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان