//
کدخبر: ۱۱۰۰۱۴ //

پنل پشت گلکسی نوت ۹ از روی تصویر جعبه گوشی لو رفت +تصویر

خبرگزاری ها تصویر روی جعبه گوشی هوشمند نوت 9 سامسونگ را فاش کردند.

پنل پشت گلکسی نوت 9 از روی تصویر جعبه گوشی لو رفت +تصویر
به گزارش فرتاک نیوز،

تصویر روی جعبه گوشی نوت 9 سامسونگ را ببینید +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت سامسونگ مانند هر سال قصد دارد نسخه ای جدید از پرچمدار خود یعنی گوشی های سری نوت را در اواسط تابستان رونمایی کند.

بر اساس تصاویری که پیش از این از گوشی گلکسی نوت 9 دیدیم، این گوشی ظاهری بسیار شبیه و نزدیک به نوت 8 دارد و توقعی که کاربران برای تغییر طراحی این گوشی داشتند چندان به وقوع نپیوسته است.

حال به تازگی تصویری از گوشی گلکسی نوت 9 منتشر شده است که طراحی احتمالی روی جعبه آن را نشان می‌دهد. در این تصویر، یک عدد قلم S Pen زرد رنگ بر روی یک گوشی گلکسی نوت 9 آبی رنگ رنگ قرار دارد.

در این تصویر پشت گوشی نوت 9 کاملا قابل مشاهده است و جایگیری حسگر اثر انگشت را نشان می‌دهد. ظاهرا شرکت سامسونگ تصمیم دارد که حسگر اثر انگشت را با کمی تغییر نسبت به نوت 8 عرضه کند، چرا که این قابلیت در پایین دو دوربین اصلی قرار گرفته است.

گفتنی است گوشی گلکسی نوت 8 نیز مجهز به حسگر اثر انگشت در پشت قاب بود، اما طراحی آن نسبت به دوربین ها به صورت کاملا عمودی قرار گرفته بود. در ادامه تصویر احتمالی روی جعبه گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 که قرار است در 9 آگوست 2018 عرضه شود را مشاهده می‌کنید:

801iGCJMrjPZ

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۰۰۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان