//
کدخبر: ۱۰۵۷۰۸ //
سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد

تدوین برنامه‌های اجرایی موردنظر رییس‌جمهور تا هفته آینده

کارشناسان و مدیران سازمان برنامه‌ و بودجه اعلام کردند: حال که رئیس جمهور در خصوص برخی اقدامات از جمله کاهش هزینه‌ها و ایجاد اشتغال، سازمان را مکلف با ارائه برنامه‌ای جدید کرده‌ است، ما مدیران و کارشناسان سازمان برنامه‌وبودجه تمامی توان کارشناسی و علمی خود را به کار خواهیم گرفت تا برنامه‌های اجرایی موردنظر را حداکثر تا هفته آینده تدوین و تقدیم نماییم.

تدوین برنامه‌های اجرایی موردنظر رییس‌جمهور تا هفته آینده
به گزارش فرتاک نیوز،

کارشناسان و مدیران سازمان برنامه‌ و بودجه در بیانیه‌ای با تأکید بر آمادگی کامل برای مواجهه با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان کشور در بیانیه‌ای تصریح کردند: رجا واثق داریم که این بار نیز با همدلی و امید و دوشادوش یکدیگر می‌توانیم با سربلندی و افتخار مشکلات را از پیش رو برداریم.

در این بیانیه از آحاد مردم ایران خواسته‌شده است در صورتی که ایده نوینی برای مدنظر قرار دادن در پنج بسته عملیاتی جدید این سازمان شامل حوزه‌ها و موضوعات بودجه، مدیریت نقدینگی، تولید، اشتغال و حمایت از اقشار کم‌درآمد دارند، از طریق وبگاه سازمان به نشانی mporg.ir در اختیار سازمان برنامه‌وبودجه قرار دهند.

 عصر روز گذشته رییس‌جمهوری در دومین نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت که در سالن اجلاس سران برگزار شد، از روسای سازمان‌های برنامه و بودجه و اداری و استخدامی خواست که آیین‌نامه‌ای برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها تدوین کنند.

وی گفت:‌ نمی‌شود سفرهای خارجی دولتی‌ها و شرکت‌های دولتی در سال ۹۷ با سال قبل یکسان باشد. اگر سال قبل هیاتی پنج نفره به خارج می‌رفت، امروز باید هیات دو نفره به خارج برود. همچنین اگر تا دیروز با بلیت فرست‌کلاس به مسافرت می‌رفتیم، امروز باید با بلیت اکونومی به سفر برویم. امروز باید دولتمردان کار را از خود آغاز کنند.

رئیس‌جمهوری در ادامه با تاکید بر اینکه سازمان برنامه و بودجه، وزرای اقتصادی و ستاد اقتصادی دولت باید به میدان بیایند، اظهار کرد: دولتی‌ها اگر می‌خواهند نقدینگی سرگردان در دست ملت را درست اداره کنند باید سهام‌های خود را در بورس ارائه کنند و در خط مقدم در راه خدا با جان و مال خود مبارزه کنند؛ سهام کارخانه‌ها و بنگاه‌های سودده باید به بورس بیاید. این یک الزام و ابلاغ به دستگاه‌ها است که سهام خود را در بورس عرضه کنند. تمام وزارتخانه‌ها و دستگاه‌هایی که می‌توانند اوراق منتشر کنند باید به میدان بیایند و اموال خود را در اختیار مردم بگذارند و مردم نیز باید ببینند که پولشان در جایی گذاشته می‌شود که هم سود بالاتر دارد و هم در کشور حرکتی بزرگ تحقق پیدا می‌کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۵۷۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان