//
کدخبر: ۹۱۹۶۱ //

کرمانشاه آماده میزبانی دیدار پرسپولیس و استقلال است

مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال طبق اعلام مسئول کمیته مسابقات سوپر جام باشگاه‌های ایران قرار است 29 تیر برگزار شود.

کرمانشاه آماده میزبانی دیدار پرسپولیس و استقلال است
به گزارش فرتاک نیوز،

 استان کرمانشاه برای میزبانی دیدار سوپرجام فوتبال کشور که قرار است بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال برگزار شود، از آمادگی برخوردار است.

ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اعلام خبر بالا، افزود: مذاکراتی با فدراسیون و نهادهای مربوطه برای برگزاری دیدار سوپر جام فوتبال ایران که بین قهرمان لیگ و جام حذفی برگزار می‌شود، داشته‌ایم.

وی ادامه داد: دیدار سوپرجام بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال که به ترتیب قهرمان لیگ و جام حذفی شده‌اند، برگزار خواهد شد و تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا موافقت نهادهای ذی‌ربط را برای برگزاری این مسابقه در کرمانشاه جلب کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: امیدوارم فدراسیون با این درخواست موافقت کند تا روحیه از دست رفته مردم کرمانشاه پس از حادثه تلخ زلزله مهیب 7.3 ریشتری پارسال، باز گردد.

حسینی ادامه داد: مسابقه سوپرجام فوتبال ایران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال طبق اعلام مسئول کمیته مسابقات سوپر جام باشگاه‌های ایران قرار است 29 تیر برگزار شود.

وی به وضعیت ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه اشاره و با تاکید بر اینکه این پروژه ورزشی از نیازهای ضروری این دیار به شمار می‌رود، افزود: ورزشگاه 15 خرداد سال 86 کلنگ‌زنی و در سال 93 مورد افتتاح قرار گرفت و تاکنون نیز برای آن 230 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: رفع نواقص این پروژه حدود 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و در این راستا شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور مبلغ 20 میلیارد ریال برای این کار اختصاص داده است.

حسینی ادامه داد: با رایزنی‌های انجام شده مابقی اعتبار مورد نیاز این طرح با مشارکت استانداری تامین خواهد شد.

وی افزود: ورزشگاه 15 خرداد کرمانشاه در بهمن 93 با دیدار تیم‌های منتخب فوتبال ایران و استان کرمانشاه افتتاح شد اما به دلیل وجود مشکلات متعدد از جمله کیفیت نامطلوب چمن و سایر مشکلات زیرساختی، چندان مورد استفاده قرار نگرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۹۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان