//
کدخبر: ۴۸۵۷۶ //
ابهام در آینده سرمربی استقلال

علیمنصور در قرنطینه ! ماندن فقط با برد

هیات مدیره استقلال برای رهایی از این بحران در جلسه روز گذشته به منصوریان فرصت داد تا دو بازی بعد را با برد پشت سر بگذارد.

 علیمنصور در قرنطینه ! ماندن فقط با برد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال فصل گذشته با فراز و نشیب‌های بسیاری مواجه شد اما این تیم توانست در نیم فصل دوم با بازیکنان جوان خود نایب قهرمان لیگ برتر شود.

 

تیم منصوریان فصل گذشته در نیم فصل دوم با شکست پرسپولیس در دربی توانست به روزهای اوج خود بازگردد و نمایش قابل قبولی در لیگ برتر داشته باشد. کادرفنی استقلال فصل جدید را با جذب بازیکنان جدید تلاش کرد تا با تلفیقی از با تجربه‌ها و جوانان کلکسیون خوبی را تشکیل دهد اما این امر در لیگ هفدهم هنوز جواب نداده است.

 

استقلال در پنج بازی اخیر فقط یک گل به ثمر رساند و با 4 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفت. همین نتایج ضعیف باعث شد تا هواداران و علاقه مندان به تیم استقلال از این روند ناراضی باشند. هیات مدیره هم برای رهایی از این بحران در جلسه روز گذشته به منصوریان فرصت داد تا دو بازی بعد را با برد پشت سر بگذارد.

 

منصوریان که روزهای بحرانی را پشت سر می‌گذارد دو دیدار حساس با پارس جنوبی جم در لیگ برتر و گل گهر سیرجان در جام حذفی را پیش رو دارد. پارس جنوبی جم که در نخستین سال حضورش در لیگ برتر بیش از انتظارات موفق ظاهر شده می‌تواند حریف سرسختی برای منصوریان باشد. پارس جنوبی جم با هدایت مهدی تارتار اکنون با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. البته تارتار در دوران فوتبالی خود از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس بود. وینگو بگوویچ سرمربی اسبق پرسپولیس که اکنون هدایت گل گهر سیرجان را برعهده دارد می‌تواند حریف سختی برای منصوریان باشد.

 

سرمربی استقلال سال گذشته با برد دربی توانست شانس خود را امتحان کند و نایب قهرمان شود اما اکنون با فرصتی که اعضای هیات مدیره باشگاه به این مربی جوان دادند، باید با تکیه به شانس و تفکراتش به جنگ دو پرسپولیسی برود.

 

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۸۵۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان