//
کدخبر: ۴۹۸۴۱ //

تمجید دروازه بان سابق تیم ملی از عملکرد بیرانوند

میرزاپور گفت: به نظر من بیرانوند عملکرد خیلی خوبی در تیم ملی داشته است و مدام بهتر و بهتر شد و از فرصتی که به دست آورد، به بهترین نوع استفاده کرد، علیرضا در پرسپولیس و تیم ملی شایستگی هایش را ثابت کرد.

تمجید دروازه بان سابق تیم ملی از عملکرد بیرانوند
به گزارش فرتاک نیوز،

میرزاپور در خصوص شرایط فعلی گل‌گهر، بازی با استقلال و ... به سوالات پاسخ می‌دهد.

 

نمی خواستیم در جام حذفی شرکت کنیم

 

او در مورد حضور تیمش در جام حذفی می‌گوید: با توجه به اینکه سال گذشته جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بودیم، می خواهیم امسال با برنامه ریزی بهتر در لیگ یک شرکت کنیم. ما قصد داشتیم از جام حذفی انصراف بدهیم؛ اما با صحبت هایی که مدیریت با کادر فنی انجام دادند، در نهایت تصمیم گرفتیم در این جام شرکت کنیم.

 

مقابل استقلال انگیزه زیادی داریم

 

میرزاپور ادامه می‌دهد: در مرحله اول با تیم مرحوم هادی نوروزی بازی کردیم و این تیم را شکست دادیم؛ اما بعد از قرعه کشی وقتی که با استقلال برخورد کردیم، انگیزه مضاعفی گرفتیم. فکر می کنم بازیکنان ما خود باوری خوبی دارند و بازی مقابل تیم بزرگی همچون استقلال که پخش مستقیم می شود، در بازیکنان ما ایجاد انگیزه می کند. امیدوارم استقلال را شکست بدهیم.

 

برنامه ما صعود به لیگ برتر است

 

او در قسمت دیگری از حرف‌هایش می‌گوید: سال گذشته تا دقایق پایانی آخرین بازی امید داشتیم به لیگ برتر صعود کنیم اما در بازی دیگر یک پنالتی برای سپید رود گرفته شد و آنها به لیگ برتر صعود کردند؛ اما امسال می خواهیم با تمام توان کارمان را ادامه بدهیم و به لیگ برتر صعود کنیم. به اعتقاد من تیم خوبی داریم و این موضع اصلا دور از دسترس نیست.

 

دوران ما تیم ملی چنین نظم دفاعی نداشت

 

میرزاپور در مورد تیم ملی هم حرف می‌زند: عملکرد تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی بسیار خوب بوده است و باید از کی روش و بازیکنان تشکر کرد. به اعتقاد من تیم ملی به بلوغ تاکتیکی خوبی رسیده است و در کارهای دفاعی عملکرد فوق العاده ای دارد؛ اما باید در فاز تهاجمی بهتر از اینها باشیم. در دوران ما تیم ملی چنین ساختار دفاعی نداشت؛ ولی الان ما رکورد خیلی خوبی داریم و دقایق زیادی است که دروازه تیم مان بسته مانده است و در 9 بازی آخرین مرحله انتخابی، گلی دریافت نکرده ایم.

 

بیرانوند شایستگی هایش را ثابت کرد

 

او با تمجید از عملکرد بیرانود می‌گوید: خداراشکر چند دروازه بان خوب داریم که واقعا سطح خوبی دارند. به نظر من بیرانوند عملکرد خیلی خوبی در تیم ملی داشته است و مدام بهتر و بهتر شد و از فرصتی که به دست آورد، به بهترین نوع استفاده کرد. علیرضا در پرسپولیس و تیم ملی شایستگی هایش را ثابت کرد.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۹۸۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان