//
کدخبر: ۹۱۵۵۹ //

اختصاص ۱۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به عشایر کشور/ تمدید پرداخت تسهیلات عشایران ریگانی

قائم‌مقام سازمان امور عشایر ایران گفت: امسال در فاز اول، یک‌هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار برای تامین علوفه عشایر با توجه به خشکسالی و تامین آب شرب در نظر گرفته شده است.

اختصاص 1600 میلیارد تومان اعتبار به عشایر کشور/ تمدید پرداخت تسهیلات عشایران ریگانی
به گزارش فرتاک نیوز،

شاهپور علایی‌مقدم امروز در حاشیه سفر به ریگان با بیان اینکه در راستای آبرسانی به عشایر شهرستان ریگان چندین تانکر سیار در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: برای حمایت از عشایر شهرستان ریگان که با خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کنند، پرداخت تسهیلات عشایری تمدید خواهد شد.

قائم‌مقام سازمان امور عشایر ایران افزود: استان کرمان با توجه به افزایش جمعیت عشایری دارای دو اداره‌کل عشایری است و به‌زودی اداره عشایری ریگان راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال در فاز اول یک‌هزار و 600 میلیارد تومان برای عشایر کشور تخصیص یافته که این اعتبار برای تامین علوفه عشایر با توجه به خشکسالی و تامین آب شرب در نظر گرفته شده است.

علایی‌مقدم ابراز کرد: اعتبار یک‌میلیارد تومانی به‌منظور اشتغالزایی عشایر با سود 4 درصد و بازپرداخت 6 ساله به عشایر استان تخصیص یافته است و تمام تلاش ما در عشایری حمایت از عشایر استان کرمان و سیستان و بلوچستان با توجه به خشکسالی‌ها و کاهش نزولات آسمانی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۹۱۵۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان